2 haftada dev bir oyun kodlanabilir mi?
San Francisco’da devam eden Game Developers Conference 2012’de ilginç açıklamalar yapılmaya devam ediliyor.
Ünlü RPG oyunu Fallout’un ana tasarımcılarından Tim Cain, Interplay’in RPG sistemi GURPS’ün lisans sahibi olan Steve Jackson Games’in Fallout’un karanlık ve şiddet içeren espri tarzından dolayı lisansını iptal ettiğini, bu yüzden başka bir RPG sistemi geliştirmek zorunda kaldıklarını belirtti.
Tabi ki bu RPG sistemi, çok sevilen SPECIAL olacaktı. Cain, aslında bu sistemi ACESLIP olarak adlandıracağını ancak sonradan bir başkasının ismi değiştirerek daha iyi bir şekle soktuğunu da açıkladı. Bundan sonra ise oyunun ana kodları yazılmaya başlandı ve bu sadece 2 hafta sürdü. Cain’in belirttiğini göre ünlü Perk sistemi bu kodlamadan sonra eklendi.
Fallout 1997’de piyasaya çıkmış ve PC’de RPG’lerin altın çağının simgelerinden biri olmuştu.