Oyun Haberleri

“Bütün oyun neredeyse tek bir kamera”

MGS serisinin en eleştirilen yanlarından bir tanesi ara sahnelerin oynanışı sıklıkla bölmesidir bildiğiniz gibi. Kojima MGS 5 ile pek çok şeyi değiştirdiği gibi bu soruna da el atıyor. Üstadın bulduğu çözüm ise ara sahneleri azaltmak değil, onların oynanış kamerasıyla aynı kamera tarafından çekilmesini sağlamak. Bu demek değil ki bütün ara sahnelerde karakterimizin sırtını göreceğiz; hayır, burada Kojima’nın kastettiği tek bir kamera açısının hareket ederek olan biteni göstermesini sağlamak; birkaç kamera açısından olayı kaydedip, sonra montajla birleştirmek değil. Sonuçlarını merakla görmek isteyeceğimiz bir deney olmuş.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu