“Dishonored Thief kadar derin değil”
Thief mi Dishonored mı? Sanırım oyun çıkınca sorduğumuz soru bu olacak. Aslında Garrett Corvo’dan değil, Corvo Garrett’tan etkilenmişti ama sorular hiç Arkane Studios’a gitmiyor, hep Eidos’a yönlendiriliyor. Eidos da bıkmadan usanmadan cevap veriyor. Bu seferki dertleri Dishonored’daki mekanikler. Yapımcı Daniel Schmidt mekanikleri “arcade” bulmuş ve Thief’in daha derinlikli olacağını söylüyor. Dishonored’ın teleport gibi özelliklerinin oyunu farklı bir noktaya getirdiğini söyleyen Schmidtonlar için gerçekçiliğin daha önemli olduğunu, oyunculara gerçekten orada hırsızlık yapıyormuş gibi hissettirmek için çalıştıklarını söyledi.
O zaman size soralım. Thief Dishonored’ın gölgesinde kalır mı? Yoksa Garrett Corvo’yu kaldırıp tahtına geri yerleşir mi? Ne diyorsunuz?