Xbox’ın patronu Phil Spencer, yeni nesle damgasını vuran çözünürlük ve kare-saniye oranları hakkında konuştu.
Öncelikle Destiny ve birçok yeni nesil için geliştirilen oyunun Xbox One’da, rakipleri PS4 ile aynı çözünürlüğe sahip olduğunu belirten Spencer, üçüncü parti firmalarla ilişkilerinin oldukça iyi olduğunu da sözlerine ekledi.
Oyunların çözünürlük değerlerine değinen Spencer, 1080p’nin mistik ve en mükemmel çözünürlük ayarı olmadığını, önemli olanın oyunların kare-saniye oranları olduğunu belirtti. Konuyla ilgili Spencer, “Çözünürlük tartışmalarına bir nokta koymayacak biliyorum ama 1080p çözünürlük, sanıldığı gibi mükemmel bir çözünürlük ayarı değil. Oyunlarda kare-saniye oranları, çözünürlük oranlarından çok daha önemlidir. Her iki elementi de harmanlayarak kendi istediğiniz ölçüde ve özgürlükte bir oyun geliştirebilirsiniz.” açıklamasını yaptı.