Böylesine ufak çapta başlayan bir oyun projesinin, günümüzün en büyük oyun fenomenlerinden biri haline gelmesi hem şaşırtıcı hem de sevindirici.
Souls serisiyle beraber, From Software oyun dünyasını yepyeni mekaniklerle tanıştırdılar. Oyun içinde yapılan her şeyin anlık kaydedildiği, oyuncuların en büyük yardımcısının yine oyuncular olduğu, ölümün bizi sadece bir önceki kontrol noktasından götürmekten daha fazlasına mal olduğu, eşiz çoklu oyuncu seçeneklerine sahip bir oyun geleneğine merhaba dedik.
Serinin yaratıcısı ve Miyazaki ilk kez yeni oyunları Dark Souls 3 hakkında konuştu:
“Oluşturduğumuz temel oynanış mekaniklerimizin koruyoruz. Halen çok yüksek bir zorluk seviyesini alt etme şansına sahip olacaksınız, seriye has çevrimiçi tecrübesini yaşayacaksınız. Fakat bize özel bu oynanış temellerini geliştirdik ve her zamankinden daha kapsamlı hale getirdik.”
Ve sonra serinin hayranlarının duymak isteyeceği o harika cümleyi kuruyor:
“Oyundaki her şey sizi öldürmek üzerine tasarlandı. Ayrıca oyunun kontrol sistemini de hızlandırıyoruz. Şimdiye kadarki en hızlı Dark Souls oyununu yapıyoruz. Oyun hızlı olacak ama kesinlikle Bloodborne tarzında bir hız söz konusu değil. Oyunun temellerini koruyoruz.”
Dark Souls 3, 2016’nın başlarında PC, Xbox One ve PlayStation 4 için piyasaya çıkacak.