Crytek’in Xbox One’a özel olarak geliştirdiği Ryse: Son of Rome E3’teki demosundan beri eleştirilere maruz kalıyor. Özellikle eleştirilerin ana odak noktası oyunun Quick Time Event (QTE – Tomb Raider, God of War, Heavy Rain gibi oyunların kullandığı ‘doğru zamanda doğru butona bas karakter ekranda havalı bir şey yapsın’ mantığı) mekaniklere çok bağımlı olacağı üzerineydi. Oyunun yapımcılarından Mike Read bugün bu endişeleri bertaraf etmek amacıyla açıklamalarda bulundu. Read’e göre bunların olma sebebi E3’e bir demo yetiştirme baskısı altında olduklarından oyunun güçlü taraflarını vurgulayan bir gösterimi yetiştirememiş olmaları. Gamescom’da bu havayı biraz dağıtmaya çalıştıklarını söyleyen Read oyunun kesinlikle “QTE’ler dizisi bir oyun” olmadığının altını çizerken E3 demosunda yapmak zorunda kaldıkları ciddi kesimlerden dert yandı. Peki o zaman size soralım, Ryse’dan umutlu musunuz?