“Star Wars: Battlefront, yüksek bütçeli bir Battlefield modu değil!”

DICE patronu Patrick Bach, Eurogamer ile yaptığı röpörtajda stüdyonun kasım ayında çıkacak oyunu Star Wars: Battlefront ile ilgili konuştu. Star Wars kutlamalarının ikinci gününde yaptığı röportajda şunları dile getirdi:

“Star Wars: Battlefront oyununu tasarlamaktaki tüm fikir iki şeyden oluşuyor. Bunlardan birincisi bu bir Battlefront oyunu ve onu köklerine uzandırmamız gerekiyor. Diğeri ise bu Lucasfilm ile yaratılmış bir Star Wars yapımı.”

“Bu konuda Lucasfilm ile çalışmak ve onlarla sürekli iletişim halinde bulunmamız gerekiyordu. Tabii bu konuda şunu da masaya yatırmak gerekir. Bu bizim daha önce yaptığımız oyunlara yakın bir oyun mu? Çünkü oyuncular DICE oyunlarını beğeniyor ancak aynı zamanda bu bizim için yeni bir IP ve farklı olması ve Star Wars’u yansıtması gerekiyor.”

Daha önce Endor üzerindeki savaşı gösteren fragmanda ve daha sonra Star Wars kutlamalarında tanıtılan ancak yayınlanmayan oynanış demosunda DICE’ın sosuyla bezediği bazı öğeler de bulunuyordu. Oyun içi killstreak’ler ve nemesis bonusları da bunlardan bazıları. Ayrıca oyuncular karakterlerini olabildiğinde kişiselleştirebilecek ve istedikleri silahları ve ekipmanları hatta cinsiyetleri bile seçebilecekler. “Tabii Darth Wader’a pembe kablolar da takamayacaksınız,” diye yanıtlıyor Bach bu durumu ve “Eğlenceli ve aynı zamanda otakntik olmayan şeyleri yaratmak herzaman kolay olmuyor,” diye devam ediyor.

“Ayrıca karakteriniz için farklı uzaylı ırklarınının yüzlerini de kişiselleştirme seçeneği olarak kullanabilmek daha önce de Star Wars oyunu için düşündüğümüz bir şeydi. Bu ve bunun gibi farklı şeyleri de oyunda uygulayabileceksiniz.”

Star Wars: Battlefront 17 Kasım’da PC, Playstation 4 ve Xbox One platformlarında oyuncularla buluşacak.

Exit mobile version