“The Crew sorunlu bir çıkış süreci yaşamayacak”
Bu yıl çevrim içi tecrübe sunmayı odak haline getiren MMO oyunlarının ciddi sorunlar yaşadığını gördük. Driveclub, World of Warcraft, Halo: The Master Chief Collection gibi çevrimiçi özellikleriyle ön plana çıkan oyunlar, ciddi problemler yaşamışlardı.
The Crew’un baş tasarımcısı Serkan Hasan’a göre Ubisoft bu hataya düşmemek için tüm önlemlerini almış durumda.
“The Crew için gerçekten yararlı ve uzun yapım süreci geçirdik, hedeflerimizi ve karşımıza çıkacak sorunları en doğru şekilde analiz ettik.
Çıkış günleri her zaman ufak sorunlara gebedir. Önemli olan, bu sorunların oyuncu deneyimini, oyun deneyimini baltalamamasıdır. Beta sürecinin de bize kanıtladığı gibi oldukça sorunsuz bir çıkış süreci bekliyoruz.”
Serkan Hasan, The Crew’a gerçekten güveniyor ve stabil performans sözü veriyor. PC, PlayStation 4 ve Xbox One için geliştirilen The Crew, 1080p çözünürülükle 30fps olarak çalışıyor.