Oyun Haberleri

Hitman’in geleceği nihayet belli oldu

Bugün sizlere, son dönemde Hitman serisi üzerine çıkan dedikodulardan dolayı IO Interactive ekibinin bir açık mektup yayınlayacağını duyurmuştuk. İşte o mektup sonunda firmanın sitesinden yayınlandı ve firma yeni nesil konsol ve PC’ler için sıradaki Hitman oyununu açıkladığını resmi olarak duyurdu.

Henüz oyunun alt ismi belli değil. Lakin yeni oyunda Diana olacak, Contracts modu bulunacak, magic pocket olmayacak ve bölümler daha önceki tüm hitman oyunlarından büyük ve detaylı olacak. İşte o merakla beklenen mektubun Türkçe çevirisi. Orijinal halini diğer sayfada bulabilirsiniz.


Sevgili Hitman hayranları,

Bugün size bu açık mektubu, serinin ilerleyen zamanlarında neler olacağını merak edenleri bilgilendirmek amacı ile paylaşıyoruz.

IO Interactive olarak şu anda sıradaki AAA Hitman oyununu PC ve yeni nesil konsollar için hazırlamaktayız. Şu anda tüm odağımız bu oyunda ve yeri gelmişken bunun hakkında bir iki şey söylemek istedik.

Sıradaki oyunda dünyayı dolaşan Agent 47’nin kariyerinin en önemli anını tecrübe edeceksiniz. Bu üst düzey avcı uzun süreli yardımcısı Diana ve tüm ICA’in desteği ile dünyanın her köşesinde avını takip etmeye başlıyor.

Büyüyen dünyanın egzotik bölgelerinde farklı hedef gruplarını geniş alet edevat seçeneği kullanarak yok edeceğiniz bu oyun Hitman fantazisinin özüne konsantre olacak. Yeni oyunu Glacier 2 motorunun omurgası üzerine yapacağız. Hitman: Absolution boyunca öğrendiğimiz en iyi kısımlarla Contracts ve Blood Money gibi geçmişten ilham veren kısımları alıp yeni Hitman oyununu tamamlayacağız. Bu da bir Hitman oyunu için şimdiye kadar geliştirilmiş en geniş bölümleri en yüksek detaylarla hazırlayacağımız anlamına geliyor. Hitman için her zaman çizgisle olmayan, açık bir bölüm tasarımını benimsedik. Oyunun geniş alanda, checkpoint’siz sandbox türünde bölümlere sahip olmasından emin olduk. Amacımız yaşayan, nefes alan ve oyuncular tarafından gerçek olduğuna inanılacak bölümler yaratmak. Bu şekilde oyuncular etraflarındaki yapay zeka ile oynayıp her Hitman hayranının seveceği, kendilerine has anlar yaratabilecekler.  

Contracts Modu geri gelecek- geniş bölümlerde kendi tecrübeklerinize dayanarak yeni mücadeleler yaratabileceksiniz. Ve elbette bunları dünya ile paylaşıp arkadaşlarınızı ya da rakiplerinizi bunları tamamlamaya davet edeceksiniz. Sizin kurallarınız, sizin kontratınız.

Ayrıca 47’nin sihirli ceplerini ortadan kaldırdığımızı da duyduğunuza sevineceksiniz. Sanırım konu hakkında bu kadar söylememiz yeterli olmuştur.

2014’ün ilerleyen zamanlarında sizlere daha fazla bilgi verecek ve sizlerle daha çok etkileşime gideceğiz. Planladığımız o kadar çok şey var ki. Hitman’in geleceği için inanılmaz heyecanlıyız.

Hepinize gösterdiğiniz adamadan dolayı teşekkür ederiz. Önümüzdeki aylarda çok daha fazla şeyi sizlerle paylaşacağız.

IO Interactive Ekibi

Dear Hitman fans,

We wanted to share this open letter with all of you out there eagerly awaiting more news about what’s happening next in the franchise.

At Io-Interactive right now, we are building the next AAA Hitman game for PC and next-gen consoles. It has our total focus and we wanted to take a moment to tell you a few things about it.

In the next game you will experience a globetrotting Agent 47 at the prime of his career – the apex predator stalking his prey across the world, with the support of his long-term handler Diana Burnwood and the whole of the ICA.


The game concentrates on the core Hitman fantasy of using a wide range of tools to take out a diverse group of targets across expansive, exotic locations around the world. We are building this game on the backbone of the Glacier 2 engine, using the best parts and what we have learnt through Hitman: Absolution and drawing inspiration from past titles like Contracts and Blood Money to fulfil the core Hitman fantasy. That means we’re packing in an extreme level of detail on the largest levels we have ever built for a Hitman game. We’ve adopted an open, non-linear level design approach to the game, ensuring the game will play out across huge, checkpoint-free, sandbox levels. Our aim is to create living, breathing and believable levels which will allow gamers to play around with the AI to create those unique moments every fan of the Hitman franchise loves.

Contracts Mode is back – you will be able to create and build challenges by experimenting with the large levels and possibilities within them. And of course, you can share them with the world and challenge your friends or foes to complete your hits. Your rules, your Contracts.

You will also be glad to hear that we have removed 47’s magic pockets. We believe that’s all we need to say about that subject.

As we get further into 2014, we will reveal more and get into much closer contact with all of you. There are so many things we have planned and we are extremely excited for the future of Hitman.

Thank you all for your dedication. We will share much, much more in the coming months.

The Io-Interactive Team

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu