Rehber

Dusk of Dragons Rehberi

Dusk of Dragons oyuncuları için oyun içerisinde yapabilecekleri etkinlikleri bir rehber haline getirdi.

Dusk of Dragons rehberi

Günlük Boss

Takım zindanda bulunur ve 39. levelda açılır. Her gece yarısı 3 boss açılır. Oyuncu levelı yükseldikçe boss niteliği de yükselir ve daha çok altın kazanılır. Her dövüşte bir dövüş jetonu harcanır. Oyuncular kendileri bossla dövüşebilir veya yardımcı çağırarak kendilerinden daha güçlü oyuncuların bossla dövüşmesi sayesinde ödül alabilirler. Yardımcı çağır düğmesine tıklanarak birlik veya dünya sohbetinden yardımcı ilanı verebilirler. Böylece yardımcı göndermek suretiyle diğer oyuncular da savaşmasalar bile altın kazanabilirler. İlana tıklayarak savaşmak üzere gönderilen klonlar sağ tarafta listelenir; buradan en güçlü oyuncuları seçmenizle onlar sizin yerinizle bossla savaşır ve hem kendileri için hem sizin için ödül kazanırlar. Bosslar yenildikten sonra liste temizlenir. yeterince güçlü kloan gelmediğinde belli aralıklarla tekrar tekrar yardımcı ilanı verebilirsiniz. Klonunuz günde 3 kez yardım için savaştığında ödül alabilirsiniz; ödül hakkı kalmasa da savaşa girebilir ancak ödül alamazsınız. Hem yardım eden hem de yardım çağıran oyuncu zaferle neticelenmiş bir savaştan kendi levelı ile uyumlu hediyeler alır.

Canavar Dövüşü

Takım zindanda 2. sırada bulunur ve 50. levelda açılır. Oyuncunun dâhil olduğu birlik canavarı günde 5 kere yendikten sonra oyuncular canavar dövüşüne girebilir. En az 2 kişilik takımlar savaşa girebilir ve günde 2 dövüş hakkı bulunur. Zaferle sonuçlanan dövüşte dayanıklılık harcanır ve ödül kazanılır. Yenilirseniz dayanıklılık harcanmaz, ödül de alamazsınız. Dayanıklılığı olmayan oyuncular da savaşa girebilir ama ödül alamazlar; bu şekilde diğer oyunculara savaşta yardım edilebilir. Boss levelı ve alınacak ödüller, oyuncu levelına değil mevcut bossa bağlıdır. Daha yüksek level bosslarla daha zor dövüşülür ama daha çok ödül verir. Boss, birliğin canavar yenme süreciyle yenilenir.

Rün sistemi

İlkel eserlere 62. leveldan itibaren rün takmaya başlanabilir. İlkel eser kalitesi yükseltildikçe daha fazla tipte rün takma imkânı doğar. Her ilkel esere her tipten yalnız bir rün takılabilir. Rün işleme 62. levelda açılır. Aynı tipten rünler birleştirilerek bir üst level rün elde edilir. Rün efsun 67. levelda açılır. Rün efsun taşları ile rün levelı yükseltilir. Her rün efsun taşıyla rün değerleri %0.8 gelişir. Daha yüksek level rünlerde değer etkisi daha da artar.

Kehanet sistemi / Ruhlar

Oyun ekranında sağ alt köşedeki kehanet düğmesine tıklanarak açılır. Her gün kehanet yapılarak ana karakter ve dizilimdeki kahramanlara takmak için ruh çekilebilir. Can, saldırı, savunma, engel, engel kırma, kritik vuruş, kritik vuruş kırma olmak üzere 7 çeşit ruh vardır. Her kahramana her çeşitten 1 ruh takılabilir. Ruhların takılmasıyla savaş gücü doğrudan yükselir. En yüksek nitelikli ruh eşsiz ruhlardır ve sarı renklidir. ikinci sırada nadir ruhlar gelir ve bunlar mor renklidir. Mavi ruhlar elittir ve 3. derecede değerlidir. En değersiz ruhlar yeşil renklidir ve normal ruh adını taşır. Eşsiz ruhlardan da üstün olan epik ve efsanevi ruhlar ise ödül kazanmak suretiylle elde edilir. Eşsiz veya nadir ruhların levelı yükseltilerek savaş gücü arttırılabilir. Ruh levelı TEC ruhu ve daha düşük kaliteli ruhlar, üst kalitedeki ruhların bünyesine katılarak arttırılabilir. İleri kehanetle garanti mor ruh elde edilir. İleri kehanet sadece yüksek VIPlere açıktır ve 200 Yakut veya kehanet jetonu harcanarak yapılır. Kehanet efsun taşı ile nadir ve eşsiz ruhlara %0,08; epik ve efsanevi ruhlara ise %1 değer buffı ekler.

Savaşçı Sınama

39. levelda açılır. Tekli zindanda 5. sekmede yer alır. Savaşa girmek için NPC seçerek başlayın. Her sahne bir öncekinin geçilmesi ile açılır. Her sahnede günlük 1 dövüş hakkı vardır; geçilen sahnelerde sonraki günlerde baskın yapılarak ödüller savaşmadan toplanır. Bu zindanda günlük 10 dövüş hakkı bulunur ve VIP levelına göre artan sayıda fazladan dövüş hakkı satın alınabilir. Bu zindan alınan itemler ejder ruhu geliştirmede kullanılır. Bunun için Ekip arayüzünde ejder ruhu sekmesine girilir. Sıralamada mevcut sunucuda en ileri sahnedeki oyuncular listelenir. Hasar buffu bir oyuncu bir sahneyi geçtiğinde açılır ve sahneye giren diğer oyuncular da bu bufftan faydalanır.

Evcil

Evcil besleme 62. levelda açılır. Evcil sekmesi Binek arayüzünde bulunur. Evcil besleme taşları ile evcilin yıldızı yükseltilir. Tüm evciller aynı besleme değerini paylaşır. Evcil yuvası 62. levelda açılır. Evcil aktive edildikten sonra görünüm değerleri alır. Kullanılmayan aktive edilmiş evciller evcil yuvası TEC’e dönüştürülebilir ve bu sayede görünüm değerleri yükselir. Görünümü saklanmak istenen evcil kaydedilebilir. Geliştirme 65. levelda açılır. Evcil niteliği geliştirme ile yükseltilir. Nitelik yükseldikçe değerler de yükselir. Efsun 67. levelda açılır. Efsun itemiyle efsun levelı yükseltilir. Efsun yükseldikçe evcil besleme değerleri de yükselir. Her efsun taşı ile besleme değerleri %0.08 yükselebilir. Besleme, geliştirme ve efsun değerleri tüm savaşlarda, evcil yuvası değerleri ise PVP savaşlarda etkilidir.

Kanat

Kanat besleme 55. levelda açılır. Kanat sekmesi Binek arayüzünde bulunur. Kanat besleme taşları ile kanatın yıldızı yükseltilir. Tüm kanatlar aynı besleme değerini paylaşır. Kanat tipi 55. levelda açılır. Kanat aktive edildikten sonra görünüm değerleri alır. Kullanılmayan aktive edilmiş kanatlar kanat tipi TEC’e dönüştürülebilir ve bu sayede görünüm değerleri yükselir. Görünümü saklanmak istenen kanat giyilebilir. Geliştirme 58. levelda açılır. Kanat niteliği geliştirme ile yükseltilir. Nitelik yükseldikçe değerler de yükselir. Efsun 60. levelda açılır. Efsun itemiyle efsun levelı yükseltilir. Efsun yükseldikçe kanat besleme değerleri de yükselir. Her efsun taşı ile besleme değerleri %0.08 yükselebilir. Besleme, geliştirme ve efsun değerleri tüm savaşlarda, kanat tipi değerleri ise PVP savaşlarda etkilidir.

Kostüm

Kostüm besleme 45. levelda açılır. Binek arayüzünde 2. sekmede kostüm bulunur. Kostüm besleme taşları ile kostümün yıldızı yükseltilir. Tüm kostümler aynı besleme değerini paylaşır. Gardrop 45. levelda açılır. Kostüm aktive edildikten sonra görünüm değerleri alır. Kullanılmayan aktive edilmiş kostümler gradrop TEC’e dönüştürülebilir ve bu sayede görünüm değerleri yükselir. Görünümü saklanmak istenen kostüm giyilebilir. Set 45. levelda açılır. Kostümün belirli bileşenleri edinilerek set değerleri aktive edilir. Geliştirme 50. levelda açılır. Kostüm niteliği geliştirme ile yükseltilir. Nitelik yükseldikçe değerler de yükselir. Efsun 52. levelda açılır. Efsun itemiyle efsun levelı yükseltilir. Efsun yükseldikçe kostüm besleme değerleri de yükselir. Her efsun taşı ile besleme değerleri %0.08 yükselebilir. Besleme, geliştirme ve efsun değerleri tüm savaşlarda, gardrop ve set değerleri ise PVP savaşlarda etkilidir.

İlkel eser

60. levelda açılır. Donanım arayüzünde ikinci sekmede bulunur. İlkel eserler birlik zindanında takımla savaşılarak elde edilir. Birlik zindanında ayrıca ilkel eser güçlendirme malzemeleri de kazanılır. İlkel eser tıpkı donanım gibi savaş gücünü doğrudan etkilediğinden takım hâlinde savaşa gireceğiniz bir birlikte yer almanız iyi olur. İlkel Eser yükseltme 80. levelda açılır. İlkel eseri yükseltmek için gereken kalıp ve malzeme de birlik zindanından alınır. İlkel Eser işleme 80. levelda açılır. İşleme ile ilkel eserin levelı yükselmez ama kalitesi ve değerleri yükselir. İlkel eser efsun 105. levelda açılır. Efsun taşı kullanılarak, efsun levelına bağlı olarak ilkel eser değerleri %2’ye kadar arttırılabilir.

Cevher sistemi

38. levelda açılır. Cevherler donanıma takılır. Donanım kalitesi yükseltildikçe daha fazla tipte cevher takma imkânı doğar. Tanrı donanımlar tüm cevher tiplerini takabilecek durumda hücreleri açıktır. (Bu donanımlar Ödül Avcısı etkinliğinden alınabilir. En fazla 2 set Tanrı donanım giyilebilir.) Her donanıma her tipten yalnız bir cevher takılabilir. Cevher işleme ile aynı tipten cevherler birleştirilerek bir üst levela çıkarılır. Cevher efsun 48. levelda açılır. Her cevher efsun taşıyla 6 level üzeri cevherlerde değerler %0.8 gelişir. Daha yüksek level cevherlerde değer etkisi daha da artar.


Kahraman salonu

32. levelda açılır, ana ekranın üst bölümündeki grupta yer alan butondan etkinlik açılabilir. Buradan oyuncular normalden yüksek kahramanlar alabilirler; nadir kahramanlar için yakut veya çağırma taşı kullanılabilir. Tek çekim ya da bir seferde 10 çekim yapma şansı vardır; bu şekilde salon yılıdızında belirtilen yıldızda kahraman edinilir. 10 çekimde 1 kahraman kazanılır. her gün 1 kez bedava çekim yapma şansı vardır. Farklı yıldız seviyesindeki kahraman salonlarından farklı yıldız seviyesine sahip kahramanlar alınır. Yüksek salonlar karakter level aldıkça açılır. Kahraman salonunda kart çevirmekle; epik ve nadir kahramanları işten atmakla ruh kazanılabilir.

Binek

Oyuncu 8. levelda bir binek edinir ve 31. levelda bu binekle ilgili sistem açılır. Binek besleme 31. levelda açılır. Binek besleme materyali ile bineğin yıldızı yükseltilir. Tüm binekler aynı yıldızı paylaşır. Ahır 31. levelda açılır. Binek aktivasyonundan sonra görünüm değerleri alır. Fazladan aktive edilmiş binekler ahır levelını arttırmak üzere TEC’e dönüştürülür, bu da görünüm değerlerini yükseltir. Binek, mevcut görünüm ve değerlerin sabit tutulması için alıkonabilir. Evrimleştirme 40. levelda açılır. Binekler evrimleştirilerek yüksek nitelik kazanır. Yüksek kalite bineğin değerleri daha yüksektir. Büyüleme 42. levelda açılır. Büyüleme itemleriyle büyülenen bineğin değerleri yükselir. Her büyüleme taşı ile besleme değeri %0.8% artar. Besleme değerleri, evrim ve efsun tüm savaşlarda; ahır değerleri oyunucularla (pvp) dövüşlerde etkilidir.

Simya

38. levelda açılır. Simya yapmak için safir veya yakut harcanır ve arayüzde 4 yardımcı toplanınca mükemmel hasat gerçekleşir. Eğer 4’ten az yardımcı ile simya yapılırsa normalde alınacak altın miktarı azalır. Yüksek VIP levelındaki oyuncular yardımcısız da mükemmel hasat gerçekleştirebilir. Yardımcı toplamak için simya arayüzünde ilgili düğmeye basılarak sohbet kanalında duyuru yayınlanır. Simyaya yardım edip altın kazanmak için dünya sohbetinde çıkan duyuruda “yardım et” yazısına tıklamak yeterlidir. Oyuncuların günlük simya yapma ve simyaya yardım etme hakları sınırlıdır. Altın donanım güçlendirmede ve kahramanların level almasında çok önemli ve çok fazla ihtiyaç duyulan bir materyaldir.

Tanrıça Zindanı

33. levelda açılır. Tekli zindan arayüzünde 3. sıradaki zindandır. Tanrıça zindanı için günlük 4 hak vardır. VIP oyuncular levellarına göre fazladan hak satın alabilirler. Tanrıçayı geliştirmek ve bir üst levela çıkarmak için bu zindandan toplanan itemler kullanılır. Her savaşın 3 etapı vardır, son etapta bossla savaşılır ve 3 yıldızla bitirilen savaşlardan daha çok item alınır. Günlük 6 ve 8 kez tanrıça zindana girilerek günlük ekstra ödül sandığı alınabilir. Diğer savaşlarda olduğu gibi burada da geçilmiş zindan için baskın yapılarak ödüller savaşmadan alınabilir. Bu zindanın ödülleri tanrıça geliştirme, tanrıça yıldızı yükseltme, evrimleştirme materyalleridir. Bakalım bu hafta Xur bey bize neler getirmiş?Uçurum 40. levelda açılır. Tekli zindana girince 4. sırada uçurum bulunur. Bir bölümde 20 aşama vardır; karakterin levelına göre yeni bölümler açılır. Daha yüksek levellarda daha fazla aşama, dolayısıyla oyuncunun daha fazla ödül alma şansı vardır. Küçük canavarlar geçildikten sonra BOSS’la savaşılır. Her aşamada 15 round savaşılır. Karakter ve kahramanlar savaş boyunca bir kez bedava dirilme şansına sahiptir. Belli VIP levelından yüksek oyuncular dirilme hakkı satın alabilir. Bu zindanın en büyük önemi ekipman geliştirme materyalleri veriyor oluşudur. Ekipmanın bir üst kaliteye çıkarılması savaş gücünü doğrudan etkileyen çok önemli bir etken olduğu için günlük 3 Uçurum hakkı her gün kullanılarak göktaşı ve kara demir toplanır.

Uçurum

40. levelda açılır. Tekli zindana girince 4. sırada uçurum bulunur. Bir bölümde 20 aşama vardır; karakterin levelına göre yeni bölümler açılır. Daha yüksek levellarda daha fazla aşama, dolayısıyla oyuncunun daha fazla ödül alma şansı vardır. Küçük canavarlar geçildikten sonra BOSS’la savaşılır. Her aşamada 15 round savaşılır. Karakter ve kahramanlar savaş boyunca bir kez bedava dirilme şansına sahiptir. Belli VIP levelından yüksek oyuncular dirilme hakkı satın alabilir. Bu zindanın en büyük önemi ekipman geliştirme materyalleri veriyor oluşudur. Ekipmanın bir üst kaliteye çıkarılması savaş gücünü doğrudan etkileyen çok önemli bir etken olduğu için günlük 3 Uçurum hakkı her gün kullanılarak göktaşı ve kara demir toplanır.

TEC Zindanı

26. levelda açılır. Tekli zindan arayüzünde ilk sıradaki zindandır. Oyuncular her zindan dövüşü için 30 dayanıklılık harcanır. 30. levelda bu zindanda baskın açılır, baskınla önceden yaptığınız dövüşleri savaşmadan geçer ve aynı ödülleri alırsınız. Her TEC zindanı bölümünde 4 etap vardır: kolay, zor, kâbus, cehennem. TEC zindanı kahramana level geçmek için tecrübe (EXP) ve bol miktarda kahraman tec malzemesinin yanı sıra ekipman yükseltmekte kullanılan göktaşlarından verir. Daha yüksek zindanlar daha fazla ödül ve levela göre uygun ekipman itemi verir. Etapların 3 yıldızla geçilmesi hâlinde bir kereye mahsus olmak üzere ödül snadığı kazanılır. Zorluk seviyesine göre yüksek etaplara giriş için gereken şartların karşılanmış olması gerekir; nadir kahraman edinmek, vs. gibi.

Zindan

28. levelda açılır. Tekli zindan ikonuna tıklayarak arayüzü açın. Her zindanda 3 grup düşmanla dövüşülür. İlk 2 grup nispeten güçsüz düşmanlarda oluşur, 3. grupta ise BOSS bulunur. Zindan dövüşünden 3 yıldızla çıkabilmek için dövüş belli bir tur sayısını aşmadan zaferle sonuçlanmalıdır. Tur sayısına göre 3, 2 veya 1 yıldızla tamamlanan dövüşten sonra yıldız sayısınca kart çekme hakkı doğar. Zindandan ödül olarak altın, donanımlar ve donanım geliştirme materyalleri kazanılır. Zindan bölümlerindeki her sahne bir önceki aşamanın tamamlanmasıyla açılır; yani her zaferden sonra bir sonraki zindana giriş hakkı açılır. Bir bölümün tüm sahneleri 3 yıldızla geçildikten sonra o bölümün hazine sandıkları alınabilir. Geçilen sahnelerden her gün 2 kez baskın yapılarak ortalamada kazanılan en yüksek ödül, savaşmaksızın tekrar alınabilir. Her baskından sonra 8 dakikalık bekleme süresi VIP oyuncular için geçerli değildir; onlar beklemeden üstüste tüm baskın ödüllerini toplayabilirler.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu