Oyun Haberleri

Spyro, Unreal Engine 4 ile tekrar hayat buldu

Çoğu Sony Playstation veya Nintendo 64 yapımı, oyuncular tarafından yeni jenerasyona geliştirilmiş programlar sayesinde aktarılıyor. Birkaç sene öncesinde Crash’in Unreal Engine’deki demosunu herkes hayal olarak sayıyordu, fakat bu sene içerisinde çıkarılan N. Sane Trilogy ile bu hayal, gerçeğe dönmüştü. Tabii çıkar çıkmaz başka bir popüler platform oyunu olan Spyro’nun da içinde bulunduğumuz jenerasyona aktarılması istendi, fakat yapımcı Vivaldi Games ve Insomniac Games’den hiçbir şekilde bir ses çıkmamıştı.

Hayranların ve seriyi tekrar yaşatmak isteyenlerin yerinde durmayacağı kesin. Profesyonel mod yapımcısı ve Unreal Engine kullanıcısı Valefor, bu sefer de Spyro’nun giriş bölümü olan Artisans’ı bize yayınladığı videoda gösteriyor. Uzun süredir Spyro the Dragon’un Unreal Engine versiyonunda çalıştığını belirten Valefor, ne yazık ki telif hakkından dolayı modunun kapanmasından ve tamamen davalık olmasından endişeli. Bu yüzden şimdilik oyunun tek kopyasını kendine saklıyor. Eğer bir şekilde sorun çıkmayacağı bilgisi yayınlanırsa modunu herkese açık halde bulunacağını belirtti.

Şimdilik sadece ana menüyü geliştiren mod yapımcısı, yakın zaman içerisinde bölümlere geçeceğini söylüyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu