Oyun Haberleri

Final Fantasy VII Remake’in yapımcısı Yoshinori Kitase ile röportaj

Dün gerçekleştirilen Final Fantasy’nin 30. yılı etkinliğinde Square Enix yeni bir Final Fantasy VII Remake görseli yayınlamış ancak başka herhangi bir bilgi vermeyerek bizi üzmüştü. Japon asıllı bir oyun dergisi olan Famitsu’ya röportaj veren Yoshinori Kitase, yapımcılığını üstlendiği Final Fantasy VII Remake hakkındaki soruları cevapladı. Ben de sizler için bu röportaja Gematsu aracılığı ile eriştim ve Türkçe’ye çevirdim. Bakalım Kitase yeni oyun hakkında neler söylüyor:

Final Fantasy VII Remake şu anda ne kadar ilerledi?
“Hala size fragmanda gösterdiğimiz sahneleri fırçalıyoruz. Ulaşmak istediğimiz görsel kaliteye yaklaştık sayılır ancak daha çok yolumuz var.”

Bölümler ilerledikçe ve yapım süreci de uzadıkça, ilk parçanın kalitesini korumayı başarabilecek misiniz?
“Kalite seviyesine karar vermek ve bu seviyeyi tüm bölümlerin geliştirme sürecinin sonuna kadar korumak benim sorumluluğum diye düşünüyorum. Elbette, bölümler ilerledikçe, kaliteleri de aynı seviyede olacaktır.

Bölümler arasındaki boşlukları doldurmak için ne yapacaksınız?
“Şu anda kesin bir plan yok ancak sadece birkaç ay içerisinde yeni bir oyun yapamayacağımıza göre, çıkışlar arasındaki süre için bir şeyler düşünmem gerekiyor.”

Final Fantasy VII Remake modelleri ile bir film yapmak ister miydiniz?

“Onlarla çeşitli şeyler yapmak istiyorum.” (Güler)

Final Fantasy XV tarzı indirilebilir ve mobil içeriklerin olasılığı nedir?
“Final Fantasy XV’i bir referans kaynağı olarak kullanmak isterim. Kullanıcılarla iletişim kurmak amacıyla canlı yayınlar düzenlemek istesem de, bu bölüm sistemi yüzünden tüm enerjimizi asıl oyunun sonuna ulaşabilmek için harcayacağımızı düşünüyorum. Bu yüzden bölümler veya diğer oyunlar arasında başka herhangi bir iş yapabilir miyiz bilmiyorum.”

Savaş sistemi ile ilgili olarak…
“Savaş sisteminin temelini sağlamlaştırdık. Tetsuya Nomura ve elbette Kingdom Hearts ile Dissidia Duodecim Final Fantasy’de görev alan Mitsunori Takahashi bu konuda bize çok yardımcı oluyor.”

Materia ve diğer sistemlerle ilgili olarak…
“Hala söyleyemeyeceğim birçok şey var, ancak şunu diyebilirim ki, Final Fantasy VII’de popüler olan şeyleri oyundan kaldırmayacağız.”

Yönetmen Tetsuya Nomura bu yıl içerisinde Final Fantasy VII Remake’in ilerleyişini göstermek istediğini söyledi…
“Umuyorum ki öyle bir şey olacak, ancak henüz kesinleşmiş değil. Ancak bu gösterimi gerçekleştirdiğimizde sıradan bir fragman ile değil de, oyuncuların gelip deneyimleyeceği bir etkinlik ile yapmayı istiyorum.”

Lütfen Final Fantasy VI Remake yapın!
“Şu anda, Final Fantasy VII üzerinde çalışıyoruz… Şirketteki çalışanlar da Final Fantasy VI’nın Remake versiyonunu istiyor ancak şimdilik onu bir kenara koyuyoruz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu