Oyun Haberleri
Thief’in bir bölümü neden 3. şahıs kamerasında?
28 Şubat’taki çıkışına artık bir aydan az süre kalan Thief’in, yapımcılarının tabiriyle “%98’i” birinci kişi kamerasından oynanacak. Fakat oyunda bazı sekanslar üçüncü kişi kamerasına geçiyorlar. Bunun sebebi ne? Oyunun yönetmeni Nicolas Cantin açıklıyor.
Cantin’in dediğine göre başta üçüncü şahıs kamerasını bir düşünmüşler. Sonra mevzunun karakteri görmek değil, etrafı görmek olduğuna kanaat getirip vazgeçmişler. Fakat yine de, Garrett için yaptıkları modelle o denli gurur duymuşlar ki oyunda bazı sekanslarda üçüncü kişi kamerasına geçilsin istemişler. Cantin bu sekansların zaten birinci kişi kamerasında çok da verimli olmayan sekanslar olduklarını söylüyor.