Oyun Haberleri

The Order’ın aksiyon sekansları sizi sıkmayacak

PSP oyunlarıyla göz kamaştırdıktan sonra The Order: 1886 ile salona terfi eden Ready at Dawn’ın PS4 ile neler yapabileceğini çok merak ediyoruz. Özellikle The Order’ın üstünde ciddi bir gizem perdesi bulunduğu için merakımız iyice katlanıyor. Oyunun kreatif direktörü Ru Weerasuriya’nın Edge’e verdiği röpörtajla, tam olarak tatmin edemesek de; içimizdeki merakı biraz dizginleyebildik. Weerasuriya’nın uzun röpörtajda yaptığı açıklamalardan belki de bize en ilginç geleni şuydu: Oyunda hiçbir şeyi uzun süre yapmamızı istemiyorlar. Öncelikle bu bir shooter, yani silahlar olacak, fakat yakın mesafe dövüşü de eşit seviyede yansıtmak istiyorlar. Silahların konuştuğu anlarda da mevzu çok uzamayacak. Özellikle pek çok aksiyon oyununun muzdarip olduğu bir problem olarak teşhis etmişler bunu. Weerasuriya “45 dakika boyunca savaşmanızı istemedik. Oyundaki her şey küçük patlamalar hâlinde oluyor ve bu sizin öteki şekilde sıkılmanıza yol açacak bir şeyin üzerinde çok durmamanızı sağlıyor” diyor. Siz ne dersiniz, bu tasarım yaklaşımı kulağa nasıl geliyor?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu