Modern Warfare 3’te grafiklere niye odaklanılmadı?
Infinity Ward tarafından geliştirilen Call of Duty: Modern Warfare 3’ün çıkışına artık çok az bir süre kaldı. PC ve konsollar için geliştirilen yapım, 8 Kasım’da raflarda olacak. Yapımda, Modern Warfare 1’de kullanılan geliştirilmiş Quake tabanlı Infinity Ward motorunun makyajlanmış bir hali kullanılıyor.
Peki Modern Warfare 3’te neden grafikler konusunda radikal değişiklikler yapılmadı da, hala aynı motorun biraz daha geliştirilmiş bir sürümü kullanıldı? Infinity Ward topluluk yöneticisi Robert Bowling, görsellerde gelişmelerin olduğunu, ancak oynanış konusunda oyunun teknik yönüne nazaran daha fazla çalıştıklarını belirtti. Zira siz Modern Warfare 2’yi alıp da üzerine sadece yüksek gökdelenleri monte ederseniz, başarılı olamazsınız.
Oyunda dünyanın en önemli şehirleri yer alıyor ve bunları tasarlamak, detaylandırmak, üzerine de yeni savaş alanları oluşturmak haliyle pek kolay iş değil. Hem daha önceki açıklamaları da hatırlarsanız, “yeni bir grafik motorunun, oyunun gelişim sürecini uzatacağından dolayı eski motorun kullanılmasına devam edildiği” belirtilmişti.