Quantic: Heavy Rain’in başarısı tesadüfi değil
Geçtiğimiz gece yapılan BAFTA ödüllerinde en iyi hikaye, teknik yenilik ve müzik ödüllerini kazanan Heavy Rain oyununun yapımcısı Quantic Dream ve David Cage için mutlu bir başarı elbette.
Cage firmanın interaktif hikaye anlatımı konusunda ise gayet kendinden emin. Ödül gecesi yapılan bir röportaja konuşan Cage “Bu türü biz yarattık. Bu türün sahibi biziz ve herkese Heavy Rain’in bir tesadüf veya şanslı bir yapım olmadığını ve bunu tekrardan yapabileceğimizi göstereceğiz” dedi.
Ancak Cage yine de Heavy Rain’in devam oyununun çıkmayacağını yineledi.
“Devam oyununun gelmeyeceğini daha ilk oyunun başarı yakalamasını beklemeden açıkça ifade etmiştim çünkü bunun gerçekten bir tür olduğunu göstermek istiyorum. Yani demek istediğim benzer dramayı herhangi bir hikayede, herhangi bir türde ve stilde anlatabilirsiniz.”
“O yüzden farklı yönleri de keşfedeceğiz. Yine çok karanlık, yine yetişkinler için ancak Heavy Rain’den tamamen farklı. Hayranlarımızı tatmin ederken aynı zamanda şaşırtmak da istiyoruz. Bizim mücadelemiz de bu.”
Bu ay yapılan GDC’de de konuşan Cage o sırada iki yeni proje üzerinde çalıştıklarını belirtmişti.