Thief 4: Tam prodüksiyon başlıyor.
Evvelki gün Eidos Thief 4’ü teyit ettikten sonra, Montreal Stüdyosu’ndan Stéphane D’Astous, IncGamers’te soruları cevaplandırdığı bir konuşma yaptı. Oyunun içeriği hakkında suskunluğunu koruyan genel müdür, hikaye hakkında detay vermekten de kaçındı.
Fakat diğer taraftan, oyunun bir müddet daha çıkmayacağını da ima etti; buna göre daha birkaç hafta önce konsept safhası geride bırakılıp üst kademelerden yeşil ışık gelmiş. Önümüzdeki altı ay zarfında, “steal” tarzı oyunun tam prodüksiyonunu destekleyecek ek 40 geliştirici daha alınacağı da gelen haberler arasında; çekirdek ekip ise yaklaşık 20 kişiden müteşekkil. Hedef platform sorusuna bile kaçamak cevap veren D’Astous konuşmasında, şu an halka sadece logoyu gösterebileceklerini ifade etti.
Hâlihazırda selef oyunlarda çalışmış hiçbir geliştirici işbaşında değil. Bununla birlikte; “Rainbow Six”, “Splinter Cell” ve “Prince of Persia” serilerinde çalışmış çok tecrübeli kişiler takımda yer alıyor.
Konuşmada, ayrıca Thief hayranlarının arzularına karşılık vermenin zorluğunun şuurunda olduklarını belirten yapımcı, mümkün mertebe hayranların isteklerini dinlemek istediklerini kaydetti. D’Astous, seriyi yeni kitlelere de beğendirmek istediklerini ve bu sebepten muhtemelen herkesi memnun edemeyeceklerini de söyledi.
KAYNAK 4players.de