AMD DX12 mGPU kare hız denetimi ile akıcı oyun performansı!

Son zamanlarda çıkan bazı oyunların özellikle çok büyük sistem gereksinimleri istemesi ve bu gereksinimleri karşılamamıza rağmen optimizasyon açısından sıkıntılı olmaları biz oyuncuların başını ağrıtıyor.

Fiyat-Performans oranı sayesinde oyuncular tarafından büyük bir beğeni ile kullanılan AMD grafik kartları da bu tür sıkıntıları giderebilmek adına yeni teknolojiler ile karşımıza çıkıyor. AMD’nin en son tanıtımını yaptığı pazardaki en uygun bütçeli VR sistemi CyberPowerPC’den sonra tanıttığı bu yeni teknoloji de oyuncuların oyun zevkini iyileştiriyor.

Bu yeni teknoloji ile DirectX 12 uygulamalarına resim kare hız denetimi desteğini sunmaya başlayan AMD multi-GPU (mGPU) kullanıcılarına en akıcı ve en ileri teknolojiye sahip oyun deneyimini sağlamayı amaçlıyor.

mGPU yapılandırmalarında GPU’lar alternatif resim kareleri üretir ve bu kareleri ekranınıza iletir.  Her bir render değişik hızlarda üretilir ve bu sebeple resim kare zamanlarında farklılıklara yol açar. Resim kare hız denetimi ile kareler aralarında daha az farklılıklar olarak eşit şekilde dağıtılır ve bu sayede akıcı oyun ve genel oyun deneyiminde gözle görülür bir iyileştirme sağlanır.

Şu anda Total War: WARHAMMER ve Rise of the Tomb Raider bu yeni mGPU kare hız denetimi teknolojisinden yararlanmakta.

Exit mobile version