Assasin’s Creed: Origins’in Haritaları Uçsuz Bucaksız Olacak

Diğer Assasin’s Creed oyunlarına nazaran uzun sayılabilecek bir geliştirme sürecinden geçen yeni oyunumuz Origins hakkında somut bilgiler elde etmeye devam ediyoruz. Oyunun yönetmeni Ashraf Ismail, GameInformer‘a verdiği röportajda oyunda yer alan haritaların neredeyse sınırsız olduğunu söyledi. Diğer bir yandan Ismail, Origins’te bulunan Memphis ve Alexandria şehirlerinin, Assasin’s Creed: Black Flag’in Havana haritasından iki kat daha büyük olacağını söylüyor.

Ayrıca oyunun giriş sekansından sonra tüm haritada yükleme ekranı olmadan istediğimiz gibi gezebileceğimizi de belirtelim. Yapılan çalışmalara bakılırsa Ubisoft, diğer oyunlarda başarıyla sunduğu çevresel faktörleri (tarihi mimariler, binalar vb.) Assasin’s Creed: Origins’te de karşımıza çıkartacak. Son olarak Ashraf Ismail, Origins’in günümüzde geçen sekansların oldukça eğlenceli olduğunu hatırlattı. Fakat günümüz dünyasında kontrolümüzde Desmond Miles’ın olup olmayacağı belli değil. Diğer bir yandan günümüzde geçen sekansları, aynı Black Flag’de olduğu gibi birinci şahıs bakış açısından da oynayabiliriz.

Exit mobile version