Makale

Assassin’s Creed 3’ten ilk bilgiler

Ubisoft tarafından geliştirilen Assassin’s Creed 3’e dair ilk bilgiler geldi. Bakalım şimdilik elimizde neler var:


– Yeni karakterimiz Connor ya da ailesinin ona verdiği isimle Ratohnhake:ton


– Connor, Ezio gibi kişisel bir intikam uğruna değil, adalet uğruna savaşan bir özgürlük savaşçısı olacak.


– Babası bir İngiliz annesi ise, bir Mowhawk.


– Oyunumuz 1753 ile 1783 yılları arasını kapsayacak.


– Yeni hareket sistemiyle ağaçlara ve dağlara tırmanmak mümkün oluyor.


– Anvil oyun motorunun yeni versiyonu kullanılıyor.


– Savaş sistemi daha hızlı ve momente dayalı bir sistem izleyecek.


– Tarih üzerine kurulmuş bir yapıdan çok, daha çok tarihi olayları da alan bir yapı gözümüze çarpıyor. Yani büyük New York yangınına şahit olabileceğiz ve Valley Forge’u(Bağımsızlık Savaşı’nda Amerikan ordusunun kış için ordusunu çektiği yer) Washington’un kuvvetlerinin komutası altındayken görebilceğiz.


                                      


– Oyunda Fransızlar ve Kızılderililer de bulunacak.


– Amerikan sınırı haritası, Roma haritasının bir buçuk katı kadar olacak.


– Amerikan sınırındaki oyunun büyük çoğunluğu vahşi doğada geçtiği için ağaçları ve uçurumları kullanıp, tuzakla avlanabilceğiz ve pusu kurabileceğiz.


– Oyunda Hidden Blade olacak.


– Oyunda mevsim döngüsü yer alacak, güneşli günler ve karlı zamanlar olacak.


– Zaman geçtikçe dünya değişecek. Bir ay önce askeri kamp olan bir yerde, savaş geçtikten sonra kampın artıkları kalacak. Bütün dünya, mevsimler değiştikçe değişecek. Her şehrin bir kış, bir yaz yüzü olacak böylece.


– Kış geldiğinde düşman askerleri yavaşalayıp, hareketlerinde gariplikler oluşacak. Bu da doğaya aşina olan Connor’ın, yani bizim işimize gelcek.


– Ormanlarda ayı ve geyik gibi hayvanlara rastlayacağız. Oyuncular, bunları öldürüp, derilerini yüzebilecek ve satabilecekler (Oyundaki ekonomi sistemi de yenilenmiş durumda). Ama bir hayvanı tek bir okla öldürmekle baltayla öldürmek arasında oluşacak fark, çıkacak kürkün kalitesini etkileyecek.

– Birçok grup ve kulüp olacak ve hareketlerinize göre davetiyeler yollayacaklar. Örneğin çok fazla hayvan avlarsanız, avcılık kulübü davetiye yollayacaktır.

– Ekonomiye dayalı ürünler ve yeni bir üyelik sistemi olacak.

– Desmond, daha fazla göz önünde olacak.

– Animusun, bir üst modeli Animus 3.0 geçilecek.

– Tam senkronizasyon yine olacak, ama görev içi kayıt noktaları olacak ve burada atlanan olaylar, tekrar dönüp oynanabilir olacak.

– Brotherhood’u toplamak için yeni bir sistem olacak.

– Courtesans, Thieves, Romanies, Mercenaries vb. guild’ler olmayacak, fakat bunlar yerine yeni bir sistem gelecek.

– Yeni bir aranma sistemi olacak. Riskli alanları araştırmak, aranırlığınızı yükseltmeyecek.

– Hızlı yolculuk olacak, çünkü oyunun çoğu yolculuk içerecek.

– Den savunması kalkacak.

– Connor, iki silahla savaşa girecek. Balta ve bıçak sabit olacak.

– İkincil silahlar olacak. Örneğin tabancayı başka bir tuşla ateşlemek mümkün olacak.

– Dinamik kamera sistemi olacak ve olabildiğince sinematik havası vermeye çalışacak.

Karakterler

-George Washington: Kendisi oyunun ana karakterlerinden biri ve etkileşimi çok yüksek.

-Benjamin Franklin: Leonardo gibi bir mucit olmaktan uzak, ama yine de etkileşimin yüksek olması bekleniyor.

-Charles Lee: Rolü hala gizemini koruyor.

– Connor’ın seslendirme sanatçısı Bill Rogers olacak.

 -Güncellendi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu