Özyeğin Üniversitesi, lise öğrencilerini, bilgisayar oyunlarını tasarlamayı öğrenecekleri bir atölye çalışmasında bir araya getiriyor. 5-9 Temmuz 2010 tarihleri arasında ikincisi gerçekleşecek olan atölye çalışmasında öğrenciler, bilgisayar oyunu yapmanın temel kurallarını öğrenecekler. Atölye çalışması sonunda başarılı bulunan öğrencilerden önümüzdeki seneki üniversiteye giriş sınavında Özyeğin Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği’ni tercih edenler “%100 Bilgisayar Mühendisliği Dekanlık Bursu” kazanacaklar.
Lise öğrencilerinin katılımına açık olan atölye çalışması, Özyeğin Üniversitesi Mühendislik Fakültesi öğretim üyelerinden, Türkiye’nin dünya çapında yayımlanan ilk üç boyutlu oyunu “Culpa Innata”yı yaratan ekibin yöneticisi Prof. Dr. Tanju Erdem, IBM Smarter Planet University Jam’de ” En Katılımcı Akademisyen” ödülünü alan Yrd. Doç. Dr. İsmail Arı, Microsoft Research Yazılım Mühendisliği İnovasyon Ödülleri program desteğini kazanan Yrd. Doç. Dr. Barış Aktemur ve “Culpa Innata”oyununu geliştiren Momentum Digital Media Technologies ekibi tarafından yürütülecek.
Ocak ayında ilki düzenlenen atölyede; blgisayar oyunlarının tarihi, oyun yapım süreci, MIT’nin geliştirdiği Processing diliyle programlama, oyun grafiği ve animasyon hazırlama yöntemlerine dair temel bir eğitim verilecek.
Atölyenin son başvuru tarihi 23 Haziran 2010.
Başvuru ve detaylı bilgi için lütfen buraya tıklayın.
Özyeğin Üniversitesi, lise öğrencilerini, bilgisayar oyunlarını tasarlamayı öğrenecekleri bir atölye çalışmasında bir araya getiriyor. 5-9 Temmuz 2010 tarihleri arasında ikincisi gerçekleşecek olan atölye çalışmasında öğrenciler, bilgisayar oyunu yapmanın temel kurallarını öğrenecekler. Atölye çalışması sonunda başarılı bulunan öğrencilerden önümüzdeki seneki üniversiteye giriş sınavında Özyeğin Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği’ni tercih edenler “%100 Bilgisayar Mühendisliği Dekanlık Bursu” kazanacaklar.
Lise öğrencilerinin katılımına açık olan atölye çalışması, Özyeğin Üniversitesi Mühendislik Fakültesi öğretim üyelerinden, Türkiye’nin dünya çapında yayımlanan ilk üç boyutlu oyunu “Culpa Innata”yı yaratan ekibin yöneticisi Prof. Dr. Tanju Erdem, IBM Smarter Planet University Jam’de ” En Katılımcı Akademisyen” ödülünü alan Yrd. Doç. Dr. İsmail Arı, Microsoft Research Yazılım Mühendisliği İnovasyon Ödülleri program desteğini kazanan Yrd. Doç. Dr. Barış Aktemur ve “Culpa Innata”oyununu geliştiren Momentum Digital Media Technologies ekibi tarafından yürütülecek.
Ocak ayında ilki düzenlenen atölyede; blgisayar oyunlarının tarihi, oyun yapım süreci, MIT’nin geliştirdiği Processing diliyle programlama, oyun grafiği ve animasyon hazırlama yöntemlerine dair temel bir eğitim verilecek.
Atölyenin son başvuru tarihi 23 Haziran 2010.
Başvuru ve detaylı bilgi için lütfen buraya tıklayın.