Oyun Haberleri

BioShock 4 bir açık dünya oyunu olacak

BioShock 4 için yeni haberler kıyıya vurmuş durumda. Şirketin açtığı bir iş ilanına göre serinin yeni oyunun önceki oyunların yer aldığı Rapture ya da Columbia’da geçmemesi bekleniyor. Bununla birlikte yeni oyun, iş ilanına göre bir açık dünya oyunu olacak.

BioShock 4 için yeni detaylar ortaya çıktı

Geliştirici Cloud Chamber, an itibariyle 17 açık pozisyonu doldurmak için çalışan arıyor. Bu açık pozisyonlardan biri “BioShock dünyasını bir kez daha hayata döndürmekle görevlendirilecek kıdemli bir yazar” arıyor. İş ilanı PCGamesN tarafından tespit edildi ve devamında şunları içeriyor: “Açık bir dünya ortamında etkili, karakter odaklı hikayeler yaratabilecek birini bulmayı umuyoruz.”

Serinin ilk iki oyunu su altı şehri Rapture’da ve yüzen şehir Columbia’da geçerken, Ağustos 2020’de görülen bir iş ilanı BioShock 4 için yeni ve fantastik bir dünyada geçeceğini öne sürmüştü. Kıdemli bir teknik ses tasarımcısı için açılan iş ilanı ise oyunu “karakter ve kişiliğe sahip AAA anlatım odaklı bir FPS projesi olarak” tanımlıyor.

Cloud Chamber “Kentsel kalabalık sistemi ve bazen düşmanca bir yapay zekanın sistemik kabile ekolojisi için tasarımlarını detaylandırmak ve uygulamalarını sonuçlandırmak” için bir yapay zeka programcısı arıyor. Aynı zamanda ekip, aradığı üst düzey dünya tasarımcısından “oyunculara oyunun her adımında çeşitlilik sunan canlı bir dünya yaratmak için” el yapımı set parçalarını ortaya çıkan yapay zeka davranışlarıyla birleştirmesini istiyor.

Öyle görünüyor ki BioShock 4 açık dünya bir FPS oyunu olacak ve canlı şehirlere sahip olmak istiyor. Geliştirici Cloud Chamber’ın küresel stüdyo başkanı Kelley Gilmore’a göre oyunun geliştirme ekibinde Call of Duty, Assassin’s Creed ve Battlefield gibi meşhur serilerin deneyimli oyuncuları da yer alıyor. Bu da hem hikaye anlatımı hem de FPS dinamikleri konusunda oyundan beklentiyi artırabilir.

Daha önce 2019’da “İşe alma çabalarımızın bir parçası olarak, birçok farklı geçmişe ve deneyime sahip insanları arıyoruz” demişti. “Cloud Chamber’daki oyun geliştirme deneyiminin derinliği ve çeşitliliğinin unutulmaz bir BioShock’a yol açacağına eminim.”

Tabi burada bir detay daha var. Serinin geçmiş oyunlarında karşımıza çıkan yönetmen Ken Levine, yeni projeye dahil olmayacak. Bu da birçok anlamda BioShock 4 oyununun farklı yönleri olacağına işaret ediyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu