Oyun Haberleri

Bioware “DA: Inquisiton’ın dünya mantığı Baldur’s Gate’e benzer”

Her ne kadar ikinci oyun çoğu hayranını hayal kırıklığına uğratmış da olsa merakla beklenen Dragon Age: Inquisition için yeni bilgiler gelmeye devam ediyor.

Bioware’in yaptığı açıklamaya göre yeni oyun açık dünya olma gibi bir özellik taşımayacak. Mike Laidlaw’a göre oyun tek bir geniş bölge yerine aslında birden fazla bölgede geçecek.

Yapılan röpotajda kendisine oyunun açık dünya olup olmadığına dair soru sorulduğunda Laidlaw “Açık dünya mı? Bence bu oldukça yüklü bir terim” cevabını verdi.

“Çünkü bu tarz oyunlardan bahsedilince herkesin aklına Skyrim geliyor ve her şeyin Skyrim gibi olacağını varsayıyorlar. Bizim oyunumuzda keşfedebileceğiniz aşırı derecede geniş bölgeler olduğunu söyleyebilirim.”

“Bu çoklu bölgeden oluşan bir oyun. Yani bir dünya haritası ile yolculuk edeceksiniz. Oyunun kurulduğu bu kıta üzerinde dolaşacaksınız. Kaldı ki bütün bu bölgeleri ziyaretlerin bir amacı olacak. Oraya gitmeniz için bir sebep olacak. Ya hikayeyi bir yere bağlayacak ya da en azından oyundaki temayı bütünleyecek. Misal düşmanlarınızın o bölgede çok aktif ise sizler de bunun neden olduğunu bulacaksınız.”

“Bu tarz şeyler illa ki hikayenin bir parçası olmak zorunda değil sonuçta hikaye dediğiniz şey keşfetmenin antitezi gibi. Sizi bir şeye doğru yönlendirme eğilimine sahiptir. Lakin bir şeyler keşfettiğiniz zaman bunların rastgele olduğunu değil de oyunun bir parçası olduğunu hissedeceksiniz. Açık dünya elementlerinin olduğu doğru yalan yok, ancak burada bahsettiğimiz biraz daha Baldur’s Gate ya da Origins’te yaptığımız gibi bir şey olacak. Geniş alanlar sizlere etrafı gezme ve tanıma fırsatı verecek.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu