PS4 için özel olarak geliştirilen Bloodborne, doğal olarak geliştirici stüdyonun bir önceki oyunu Dark Souls’a sık sık benzetilmekte. Görünüşe göre oyunun yönetmeni Hidetaka Miyazaki, bu durumu sonlandırmak istiyor.
Bloodborne hakkında bir röportaj veren Miyazaki, oyunun farklı bir ekip tarafından geliştirildiğini söyledi. Konuyla ilgili Miyazaki, ” Bloodborne’un geliştirici ekibi, Dark Souls’un geliştiriclerinden tamamen farklı bir ekip, From Software, ilk gününden bu yana çok yol katetti ve artık çok daha fazla kaynağa sahip. Bu kaynak da bizlere, oyunlarımızı paralel olarak geliştirme fırsatı sunmakta. ‘Bloodborne’da onlardan biri çünkü Bloodborne’u ve Dark Souls II’yi geliştirmeye, neredeyse aynı anda başladık.” açılamasını yaptı.
Ayrıca, oyunun sonuç olarak aynı ekip tarafından geliştirildiğini ve doğal olarak birbirlerine benzeyebileceklerini ancak Bloodborne’un kendine has yeniliklerinin olacağını belirten Miyazaki, tek amaçlarının “özel” bir oyun çıkarmak olduğunu dile getirdi.
Bloodborne, PS4 için özel olarak geliştirilmekte ve 2015 yılında piyasaya çıkacak.