Bugün Xbox hakkında yaptığı bir röportajını yayınladığımız Bulletstorm yapımcılarından Adrian Chmielarz oyundaki “Kill with Skill” özelliğinin tamamen oyuncuların “suçu” olduğunu belirtti.
Aslında oyuna böyle bir özellik eklemeyi düşünmediklerini ancak canlı testten sonra bu özelliğin eklendiğini söyleyen Chmielarz “Bunun için oyuncuları suçluyorum. Olay şu ki, başlangıçta böyle bir sistem planlanmamıştı. Sadece bir sandbox combat tarzı bir oyun yapmak istediğimizi biliyorduk. Bu oyunda düşmanlar kum, kova ve kürek de silahlarınız olacaktı. Ancak teste başladığımızda fark ettik ki oyuncular düşmanları ile gerektiğinden fazla uğraşıyorlar. Karşısındaki adamı öldürüp devam etmek yerine onu tekmeleyip sonra kırbaç ile yakalıyor ve kendilerine geri çekiyorlar, sonra tekrar tekmeliyorlar, kırbaçlıyorlar ve en sonunda öldürüyorlar. Tıpkı bir insan yo-yo su gibi.
İşte o sırada “Bir dakika… Peki ya bu tarz öldürme şekillerine bir isim versek ve oyuncuları açılabilir seçenekler ve müthiş upgrade’ler ile ödüllendirsek ne olur?” diye düşündük ve böylece “Kill with Skill” sistemi ortaya çıktı” dedi.
O zaman o oyunculara şükranlarımızı borçluyuz. People Can Fly’a doğru yolu göstermişler.