Camarillo: Crysis 2 PC oyunu, konsol değil
Üç platformda da çıkan her oyunda olduğu gibi bu cuma satışa çıkacak olan Crysis 2 için de sürekli karşılaştırmalar yapıldı.
Crysis 2’nin yapımcıları arasında bulunan Nathan Camarillo en azından kendi oyunları için bu tartışmaya son noktayı koydu ve oyunun esasen bir PC oyunu olduğunu ve PC’nin gücü için geliştirildiğini belirtti.
“Temel olarak işe PC köklerinden başladık daha sonra oyunu konsollarda da aynı tecrübeyi yaşatacak seviyeye getirmek için çalıştık. Yani bu oyun PC için üretilip daha sonra konsola uyarlandı, tersi değil.”
Camarillo yüksek doku belleği, daha iyi işlemci gücü ve çok daha iyi HD çözünürlüğünden dolayı elbette son seviye PC versiyonlarının her iki konsoldan da daha iyi olduğunu belirterek “Konsol versiyonları çok güzel gözüküyor ancak mesela Xbox 360 nereden baksanız beş yıllık bir donanım teknolojisine sahip. PC versiyonunda ise her şey en son seviye olduğundan aklınızı başınızdan alacak düzeyde bir tecrübe yaşatıyor” dedi.
Yapımcı ayrıca CryEngine konusundaki yorumunu yineleyerek ekibin bu yeni oyun için motorun canını çıkarttıklarını söyledi.