Capcom: 3D karakter modellemeleri daha kolay

Capcom’dan Seth Killian’ın açıklaması 3D karakterlerin, 2D karakterlere oranla sağladığı kolaylık ve kitleler tarafından beğenilme oranını içeriyor. Killian’a göre göze hoş gelen bu modellemeler bir avantaj çünkü daha geniş kitlelere seslenmeyi sağlıyor. Killian’a göre 2D savaşçılara detayların seviyesi ve küçük animasyonlar gerçekten başarılıydı ancak Capcom’un 3D oyunları sayesinde bu detaylar arttı, üstelik de daha geniş kitleleri çekmeyi başardılar.

Yeni super ya da ultra combo’ları yapmanın, yaratmanın çok daha kolay olduğunu da açıklayan Killian her frame’in, yani karenin, izlenebilir olduğu, bunun da oyunun gücünü artırdığını söylüyor. 2D günlerinde bazı küçük hileler yapmak zorunda olduklarını, Guile’ın dönen tekmesinde bile bunu yaptıklarını açıklayan Capcom çalışanı, Street Fighter’ın 3D versiyonunda ise böyle hilelere gerek kalmadığını, pek çok şeyi sonuna kadar detaylandırabildiklerinin altını çizdi.

Exit mobile version