Control’ün oynanış mekanikleri ile ilgili yeni bilgiler geldi
Alan Wake ve Max Payne‘in yaratıcısı Remedy Entertainment’in yeni oyunu Control geçtiğimiz E3 2018 Sony sunumunda duyurulmuştu. Remedy Entertainment Control için açtığı Youtube kanalında oyunun geliştirici günlüklerini yayınlamaya devam ediyor. Max Payne’in yaratıcısı Sam Lake’in de aralarında bulunduğu geliştirici ekip, Control’de nasıl bir oynanış yapısı ile karşılaşacağımız hakkında yeni bilgiler verdi.
Max Payne’in geliştiricisinin son oyunu Control’den yeni bilgiler geldi
Özellikle, zamanı yavaşlatma mekaniğini oyunlarında bol bol kullanan Remedy, yeni oyunları Control’de de bu mekaniği ön planda tutacak. Control’ün yönetmeni Mikael Kasurinen, yaratıcı yönetmeni Sam Lake’in aktardıklarına göre Control’de yapımcı firma “kontrolü” gerçek anlamda oyuncuya vermek istiyor. Oyunun gizemli hikayesinde keşfedilecek pek çok şey olacak ve oyuncunun seçimleri oynanış dinamiklerine etki edecek. Her oyuncu kendi oynayış şekline göre Contor’de ilerleme şansı bulacak. Oyunun hikaye yapısı buna izin veren esneklikte olacak. Oyunun derin hikayesini keşfetmek isteyen oyuncular için isteğe bağlı görevler olacak. Kontrol ettiğimiz tehlikeli gücün kontolden çıktığı durumlar da olacak. Contol klasik silah savaşı ile süper güç kullanımı dinamiklerini birleştirmeye çalışacak. Daha fazla ayrıntı için yapımcı günlükleri videosunun ikincisine göz atabilirsiniz. Control’ün 2019 yılında çıkış yapması bekleniyor.