Daha dinamik bir Assassin’s Creed: Unity
Ubisoft’un yaptığı açıklamalara göre serinin son oyunu Assassin’s Creed Unity’nin parkur dinamikleri, baştan aşağıya yenilendi.
2007 yılında çıkış yapmış Assassin’s Creed serisi, yıllar boyunca farklı zamanlarda ve farklı mekanlarda yolculuk yaptı; bünyesinde pek çok ana karaktere ev sahipliği yaptı ancak serinin bir özelliği, neredeyse hiç değiştirilmedi. Oyunun parkur mekanikleri, yıllar geçmesine rağmen pek bir değişikliğe uğramadı yani karakterin tırmanma, zıplama ve koşma hareketleri, yıllar geçmesine rağmen neredeyse aynı kaldı.
Ubisoft’un kıdemli yapımcısı Alex Amancio’nun yaptığı açıklamalara göre bu durum, Assassin’s Creed Unity’de değişecek. Oyunun parkur mekaniklerini tamamen yeniden oluşturduklarını belirten Amancio, bu sayede oyuncuların, Unity’de çok daha fazla özgür hissedebileceklerini dile getirdi. Assassin’s Creed Unity’nin yeni parkur dinamiklerini görebilmek için videoyu 1:10’a sarabilirsiniz.
Assassin’s Creed Unity; PC, PS4 ve Xbox One sahipleri için geliştirilmekte. Oyun, 28 Ekim tarihinde piyasaya çıkacak.