Souls oyunlarına imza atarak oyun sektöründe önemli bir gidişata imza atan Hidetaka Miyazaki hem Elden Ring hem de geçtiğimiz yıl çıkan Demon’s Souls Remake hakkında bazı açıklamalarda bulundu. PS5 için özel olarak Bluepoint Games tarafından yeniden geliştirilen Demon’s Souls oyununu oynamadığını belirten Miyazaki, yine de oyunun kendi ekibinde bir baskı oluşturduğunu dile getirmiş.
Demon’s Souls grafikleri Elden Ring ekibinde baskı oluşturmuş
Edge Magazine ile bir söyleşi yapan Miyazaki, oyun geliştirirken grafiklerin önemli olduğunu fakat kendileri için hiçbir zaman ilk sırada olmadığını belirtmiş. “Grafik birinci öncelik olarak belirlediğimiz bir şey değil. Grafik tarafında istediğimiz şey oyunun kendi sistemlerine, gereksinimlerine bağlı olması ve diğer geliştirme unsurlarına göre daha az öncelikli olmasıdır” diyen Miyazaki, Demon’s Souls Remake sürümü hakkında sözlerine şu şekilde devam etmiş;
“Demon’s Souls birçok eski duyguyu, birçok eski anıyı yeniden hatırlatıyor ve bu benim için biraz bunaltıcı oluyor. Bu yüzden Demon’s Souls’un yeniden yapımını oynamadım, ancak bu yeni görünüme, bu yepyeni mevcut nesil grafiklere kavuştuğunu görmekten gerçekten çok memnunum. Bu, grafik ekibimden her zaman biraz özür dilediğim bir alan çünkü çok sıkı çalıştıklarını biliyorum. Ve Elden Ring üzerinde son derece sıkı çalıştılar. Grafik ekibimiz ve programcılarımız şimdiye kadar yaptığımız en iyi görünen oyunu yaratmak için birçok yeni özelliği zorluyor.”
” Bluepoint Games’in düşünmediğimiz şeylerle ortaya çıktığını ve oyunun bazı unsurlarına, görsellerine ve mekaniğine, bizim yapamadığımız veya geri dönmediğimiz bir şekilde yaklaşması gerçekten eğlenceli olan bir şey. Bu yeni düşünce süreçlerini ve yeni teknikleri araştırdıklarını ve uyguladıklarını görmek benim için gerçekten heyecan verici ve ilginç bir şeydi.”