Hepimizin bildiği gibi Destiny’nin 2.0.0 güncellemesi dün akşam aktif edildi. Oyunu baştan sona değiştiren ve The Taken King öncesi değişimleri içeren güncelleme detaylarıyla karşınızdayız.
İşte 2.0.0’dan önemli konu başlıkları:
-Tüm oynanabilir karakterlerin seviye üst sınırları 34’e çekildi.
-Envanterinizdeki ve kasanızdaki tüm eşyaların Light seviyesi olabilecek en yüksek seviyeye çıkarıldı.
-Karakter seviye sınırı 15 Eylül’de 40’a çıkarılacak.
-Light seviyesi artık seviyenizi değil, atak ve defansınızı etkileyecek.
-Birinci yıl silahları ve zırhları, ikinci yıl için normal seviyeye çekildi. Önceden 365 atağı olan bir silahın şu an 170 atağı var.
-Yetenek hasarı (örnek Golden Gun), oyuncunun sağlık puanı direkt olarak Light üzerinden hesaplanırken silah hasarı hem Light hem de silahın kendi hasarı üzerinden hesaplanacak.
Sınıflar
-Artık Intellecti Strenght ve Discipline barlarımızda ilgili yeteneklerimiz için ne kadar zaman kaldığını görebileceğiz.
-Orb düşürme artık sınırlandırıldı. Bir karakterin süperini kullandığı sırada düşürebileceği toplam orb sayısı 8. Giyilen exotic eşyalar orb düşürme oranını etkileyecek.
-Hunter Gunslinger’ın Golden Gun yeteğinin hasarı 350’den 360’a yükseltildi.
-Blink’in aktif olma seviyesi yükseltildi ve animasyonu daha iyi hale getirildi.
-Blink Strike artık Arc hasar olarak geçiyor.
-Warlock sınıfının The Ram kasketinin zırh perki “Strength of the Ram” 5’ten 3’e düşürüldü.
-Sunsingers’lar artık kendi kendilerine canlandıklarında bir tane orb düşürecekler.
Auto Rifles
-Tüm oto-tüfeklerin ana hasarı yükseltildi.
-Ana denge düşürüldü. Artık hassas vuruşlarımız (precision damage) daha iyi bir silah kontrolü isteyecek.
-İşte bu efsane: Yapay zekaya karşı oto-tüfeklerin hasarı %30 yükseltildi.
Pulse Rifles
-Tüm stabil Pulse Rifle’lar artık orta seviye atış sıklığına sahip olacak. Orta seviye atış sıklığına sahip tüfeklerin atış oranı yükseltildi ama ana hasarları %2.5 oranında düşürüldü.
-Şarjör kapasiteleri yükseltildi.
-Yapay zekaya karşı hasar %25 oranında yükseltildi.
Scout Rifle
-Ana hasar orta seviyeden, yüksek seviyeye çıkarıldı ama PVP’de kesinlikle tek vuruşta diğer gardiyanları (canı tamsa) alamayacaksınız.
-Şarjör kapasiteleri yükseldi.
-Kalçadan vuruşlardaki isabet oranı düşürüldü.
-Yapay zekaya karşı hasar %5 arttırıldı.
Hand Cannon
-Artık uzun mesafeden ölümcül saldırılar yapılamayacak.
-Hedef almadan yapılan vuruşlarda isabet oranı düşürüldü.
-Kalçadan vuruşlarda isabet oranı düşürüldü.
-Şarjör kapasiteleri düşürüldü.
The Last Word
-Mesafesi 10’a düşürüldü
-Ana degesi 10’a düşürüldü
-Kalçadan vuruşlardaki hedef yardımı (aim asist) yükseltildi
Thorn
-Silahın zamana karşı hasarı 1/3’e düşürüldü.
-Thorn’un zamana karşı hasarı artık 5 kata kadar istiflenebilecek. Yani vurdukça daha fazla zamana karşı hasar vereceksiniz.
-Zamana karşı hasar artık zehir hasarı olarak belirtilecek.
Gjallarhorn
-Wolfpack mermilerinin hasarı 1/3’e düşürüldü.
Icebreaker
-Yeniden mermi yaratma özelliği 5 saniyeden 7 saniyeye çıkarıldı.
Aktiviteler
-Birinci yıl aktivitelerinin tamamı görev sistemine geçirildi.
-Ghost artık Nolan North (Nathan Drake-Uncharted) tarafından seslendiriliyor.
-Strike’ları artık yörüngeye gitmeden yaparsanız (yani bir tanesi biter bitmez diğerine başlarsanız), ekstra saygınlık puanı ve eşya kazanacaksınız.
-Menüye “Görevler” sekmesi eklendi
-Bounty kapasitesi 16’ya yükseldi.
-Güncellemeye kadar yapılamamış bounty’ler otomatik olarak terk edildi.
-Şu ana kadar bitirilemeyen exotic bounty’ler otomatik olarak yapılmış sayıldı.
-Kuleye Exotic şablonları gösteren bir panel eklendi.
Şimdilik bu kadar. Destiny’nin ikinci yılını şekillendirecek dev güncellemenin tamamını görmek isterseniz buraya bakabilirsiniz.