Oyun Haberleri

DICE: “Oyuncuların güvenini kaybettik.”

Battlefield 4 çıkışından kısa bir süre sonra ciddi problemler yaşamaya başlamıştı. Böylesine geniş içeriğe ve yeniğe sahip bir oyunu sadece iki yılda oyuncularla buluşturmaya çalışan DICE ve EA eleştirilerin odak noktası olmuştu.

Gamespot’a konuşan DICE LA yapımcısı David Sirland yaptıkları hatayı anladıklarını dürüst bir şekilde dile getirdi.

“Kabul etmek gerekir ki oyunun çıkışı ve erken dönemlerle yaşananlar yüzünden oyuncularımızın güvenini kaybettik. Birçok oyuncu bizden Battlefield 3 dönemi gibi stabil bir oyun tecrübesi bekliyordu ama bunu başaramadık.”

“Bir şey söylemek istemiyorum, çünkü bir şeyler yapmak istiyorum. Biz ne söylersek söyleyelim oyuncuların güveni yerine gelmeyecek, yapmamız gereken; iyi bir Battlefield oyunu ortaya çıkarıp onların güvenini tekrar kazanmak, başka yolu yok.”

Daha iyiye ulaşmak için oyunlarını yıllarca oynayan sadık Battlefield hayranlarını dinlemeleri gerektiğini de belirten Sirland, en büyük örnek olarak Battlefield: Hardline’nın ertelenmesini gösterdi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu