DICE Tasarımcısı (Gameplay Designer) Alan Kertz yine Twitter’dan oyun dünyasını ve oyun platformlarını yakından ilgilendirecek yorumlarda bulundu.
İnsanların Battfront ve DX12 hakkındaki sorularına yanıt vermek isteyen Kertz, DX12’nin Xbox One’a çok da yardımcı olamayacağını düşünüyor.
DICE, akıcılık ve görsel bütünlüğü sağlama amacıyla Battlefront’un çözünürlük değerlerini kısmıştı. Oyunun betasında PS4 900p ile çalışırken, Xbox One 720p ile çalışacak.
Akılcı olarak DX12 ile beraber, neredeyse her oyunda görülen bu çözünürlük farkının Xbox One açısından değişeceğini düşünüyorduk. Ama Alan Kertz’e göre DX12 pek fazla şeyi değiştirmeyecek.
“Kastettiğim şey şuydu: Xbox One her zaman PS4’ün bir adım gerisinde olacak çünkü yeterince güçlü değil.”
Siz ne düşünüyorsunuz. Sizce Xbox One’ın özellikle üçüncü parti oyunlarda görülen bu çözünürlük farkını kapatma şansı var mı?