Arkane Studios’un beklenen ve merak uyandıran oyunu Dishonored sonunda GOLD oldu. 9 Ekim’de Kuzey Amerika’da, 12 Ekim’de ise Avrupa’da Xbox 360, PS3 ve PC için çıkacak olan oyun, artık gemilerler ve uçaklarla gönderilmeye hazır.
Öte yandan Bethesda oyunun yanında çok sınırlı sayıda Overseer maskesi ve imzalı oyun dağıtacağını da açıkladı.
Son olarak en başından beri Thief ve Deus-Ex’ten esinlenen mekaniklerinin olduğu belirtilen oyun için yapımcı ekipten oyunda Thief sentezinden uzaklaşıldığı açıklandı ve bunun nedeni belirtildi.
Eurogamer’a konuşan bölüm tasarımcısı Christophe Carrier şunları söyledi:
“Thief dünyasında ışık çok önemli bir unsur. Başlangıçta biz de aynı havaya bürünmek istedik; gölgeyi kullan, ışığı kullan gibi. Ama daha sonra bir NPC’nin karşısında burun buruna durup da farkedilmeyince bu bize hiç gerçekçi gelmemeye başladı- bunu itiraf etmeliyiz. Gerçek dünyada bu tarz bir şey olmaz.”
“Biz biraz mükemmelliyetçi olduğumuz için bunun Thief gibi ama çok daha gerçekçi olmasını istiyoruz. İşte bu iki unsurdan dolayı ışık parametrelerini elemek zorunda kaldık çünkü ikisini birden kullanmak epey zordu.”
Sonuç olarak Dishonored’da gölgede saklanmak gibi bir seçeneğiniz olmayacak, bu da stealth özelliğini oldukça zor bir hale getirecek. Bakalım bu oyuncular tarafından nasıl karşılanacak? Her şeyi 12 Ekim’de göreceğiz.