EA, Visceral Games hakkında sessizliğini bozdu

Yakın zamandan hatırlarsanız eğer Electronic Arts, Visceral Games‘i kapatmıştı. Bir Star Wars aksiyon/macera oyunu üzerinde çalışan stüdyonun kapatılmasının ardından ise proje EA Vancouver‘a teslim edilmişti. Bu ani karar hayranları Star Wars‘un geleceği ile ilgili endişelendirse de EA‘nin açıklaması hayranların kaygılarına cevap niteliğinde.

Visceral Games neden kapatıldı?

Electronic Arts‘ın CEO‘su Andrew Wilson, ortalıkta gezinen “Visceral Games neden kapatıldı?” ve ” Star Wars projesinin kaderi ne olacak?” sorularına cevap verdi. İlk olarak stüdyo hakkında konuşan Wilson, “Ne zaman bir stüdyo kapatılsa, bu çok zor bir karar oluyor ve bunu çok ciddiye alıyoruz. Bu kararları vermeden önce uzun bir süre çalışıyoruz. Ama, bu tür olaylar zaman zaman gerçekleşebiliyor.” dedi.

Sonrasında Star Wars projesi hakkında konuşan Wilson, ” Oyun geliştirilme aşamasındayken sürekli test ediyor ve oyunculardan geri dönüş alıyorduk. Oyuncuların isteklerine göre şekillendirmek istediğimiz bu oyunun oyun marketindeki istekler ile örtüşmediğini düşündüğümüz için de tasarımda temel değişimler yapmak zorunda kaldık.” dedi ve devam etti ” Son zamanlarda ortaya çıkan tek oyunculu ve çok oyunculu gibi karşılaştırmalar var. Visceral Games‘in Star Wars oyunun tek oyunculu olacağı sebebi ile kapatıldığı gibi bir şey söz konusu değil. Bu daha çok nasıl oyunculara daha iyi bir oynanış deneyimi yaşatabiliriz üzerine oldu. Biz hala Star Wars IP‘mize güveniyoruz.”

Son olarak, Wilson, oyunun içerisinde Visceral tarafından yerleştirilen bazı elementleri çok beğendiklerini ve oyunun içerisinde kullanılmaya devam edilebileceğini belirtti.

Exit mobile version