Oyun Haberleri

Efsane oyunun yapımcısı, Mortal Kombat logosunun çıkış hikayesin anlattı

Dövüş oyunları denildiği anda akla gelen ilk oyunlardan birisi olan efsane yapımın logosu yani Mortal Kombat logosunun çıkış hikayesi ve başından geçenler bir paylaşımla ortaya çıktı. Oyun dünyasında saygın bir yere sahip olan yapımın, yapımcısı olan John Tobias kişisel Twitter hesabından hikâyeyi bizzat anlattı.

Mortal Kombat logosu az daha hurdaya ayrılıyormuş

Dövüş oyunu denildiği zaman akıllara gelen sayılı yapımdan birisidir Mortal Kombat. Tarihi itibariyle oldukça eski bir geçmişe sahip olan oyun, oyuncular arasında hala popülaritesini korumakta. Dövüş dünyasının efsaneleri arasında gösterilen oyunun, kendisi gibi ikonik bir değere sahip olan logosunun nasıl ortaya çıktığını, oyunun yapımcısı olan John Tobias bizzat kendisi anlattı.

İkonik ejderha logosunun orijinal çizimi geçtiğimiz günlerde paylaşıldı. Daha da fazlası, görüntünün nasıl oluşturulduğu ve doksanlı yılların başında bir kalem kâğıt ile çizilen logonun nasıl dijitalleştirildiği detaylandırıldı. Oyunun tasarımcısı ve çizgi roman sanatçısı, projenin ilk halini ve arkasındaki ilhamı Twitter’dan paylaştı. Oluşturulan bu kurgusal turnuva için bir ejderha kullanma fikri oyunun orijinal adından geldi. Mortal Kombat oyunu daha proje aşamasındayken “Dragon Attack” olarak anılıyordu.

İlginizi Çekebilir: Microsoft, Gears of War için patent başvurusunda bulundu

Dragon Attack ismi ise projenin bir diğer yapımcısı olan Ed Boom’un Queen grubuna ve yine aynı isimli (Dragon Attack) şarkılarına olan sevgisine bir selam niteliğindeydi. İsim değiştirilmeden önce logo konusunda bir çok çalışma yapıldı. Tobias, kurgusal olan dövüş turnuvasını temsil edecek ve seriye marka niteliğinde olacak bir şeyler olmasını istedi. Turnuvanın ölümcül oluşu sebebiyle yaşam ve ölüm arasındaki denge ve uyumu tasvir ettiğinden dolayı yin yang sembolünden ilham alınarak bir ejderha logosu tasarlandı.

Efsane oyunun yapımcısı, Mortal Kombat logosunun çıkış hikayesin anlattı

Ortaya çıkan bu logo ilk önce kendi aralarında değerlendirmeye girdi. Fakat, Tobias’ın kız kardeşi logoyu gördüğünde onu deniz atına benzetmesinin ardından neredeyse logo çöpe gidecekmiş.  Kara kalem olarak çizilen logonun asıl dijitalleşme hikâyesi ise oldukça manidar. Logo önce videoya çekilip akabinde oyunda kullanmak için piksellerle izlenerek dijital platforma aktarılmış. Bu yıl 30. Yılını kutlayan seri için Tobias’ın bu paylaşımı, şimdiye kadarki en ikonik oyun serilerinden birinin perde arkasına ilginç bir bakış atmamızı sağladı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu