Makale

Efsanelerle Bir Gezinti #18

Merhaba sihirdarlar, bu hafta sizlere yeni şampiyonlarımızdan birinden bahsedeceğiz: Jinx.

Bir süredir LoL severlerin dilinden düşümeyen yeni saldırı gücü taşıyıcısı, ilginç bir de hikayeye sahip. Jinx karakteri, bildiğimiz Tank Girl ile Joker’in birbirine harmanlanmış hali. Evet doğru duydunuz. Görünüş itibariyle Tank Girl’e inanılmaz benzemesinin yanında, Batman’in psikopat düşmanı Joker’in de çılgınlarına sahip. Bu iki çılgın bir araya gelmiş ve sonunda LoL’de Jinx ortaya çıkmış.

                                                               Tank Girl / Joker

League of Legends dünyasında, Jinx’in en büyük düşmanı Vi ve Caitlyn. Sağı solu belli olmayan bir suçlu olan Jinx, canı sıkıldığında ortalığı karıştırmayı seviyor. Piltover’da İlerlemenin Şehri olarak bilinen şehir, bir suçlu yüzünden darmadağın oluyor. Herhangi bir amacı yok, sadece canı sıkıldığı için ortalığı karıştırıyor. LoL dünyasının bazı insanları bu suçlunun giysilerini Zaun’un sokak modasına benzetmiş ve ortaya her çıktığında birilerinin başına bela olduğu için, ona kötü şans anlamına gelen Jinx adını vermişler.

Bir gün Vi ve Caitlyn’e meydan okuyan Jinx, soygun yapacağı hedefini göstermiş ancak kendisini ne yakalatmış ne de herhangi bir şey çalmış. Onun mesajı: “Beni asla yakalayamazsın.” Bu mesajın ardından Vi ve Caitlyn, bu amaçsız çılgının peşine düşmüşler.

DEVAMI DİĞER SAYFADA
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Gelelim bu amaçsız suçlunun yeteneklerine ve tavsiye edebileceğim bir kaç eşyasına.

Pasif: Ay Çok Heyecanlı! – Jinx bir rakip şampiyonu katlettiğinde veya kuleyi yıktığında muazzam miktarda Hareket Hızı elde eder.

Q: Değiştir!
– Jinx makinelisi Dan Dan ve roketatarı Kılçık arasında geçiş yaparak normal saldırılarına farklı özellikler kazandırır. Dan Dan’la yapılan saldırılar Saldırı Hızı verirken, Kılçık’la yapılan saldırılar alan etkili hasar ve menzil artışı sağlar.
Jinx silah değiştirir.
Roketatar: Normal saldırılar, Jinx’in hedefine ve çevresindeki tüm rakiplere %110 hasar verir, menzilleri 75/100/125/150/175 artar ve mana eksiltirler.
Makineli: Normal saldırılar 2,5 saniyeliğine ilave Saldırı Hızı verir; bu etki 3 kereye ve toplam %50/70/90/110/130 bonusa kadar birikir. Yükler teker teker eksilir ve Jinx’e sadece Roketatar’a geçtikten sonra yaptığı ilk saldırıda yarar sağlar.

W: Cızzt! – Jinx şok tabancası Cızbız’ı kullanarak yaptığı atışla isabet alan ilk rakibin hasar almasına, yavaşlamasına ve ortaya çıkmasına yol açar.
Jinx’in ateşlediği şok patlaması, isabet ettiği ilk rakibe 30/75/120/165/210 (+140% Saldırı Gücü) hasar vererek onu görünür yapar ve 2 saniye boyunca %30/40/50/60/70 yavaşlatır.

E: Patlangaç! – Jinx’in bir hat üzerinde attığı bombalı kapanlar, 5 saniye sonra patlayarak rakipleri ateşe verir. Patlangaçlar, üzerlerinden geçen rakip şampiyonları yere mıhlar.
Jinx’in fırlattığı 3 patlangaç, rakip bir şampiyon üzerine basınca patlayarak hedefi hareketsiz bırakır ve çevresindeki rakiplerin 1,5 saniye boyunca 120/175/230/285/340 (+100% Yetenek Gücü) Büyü Hasarı almasına yol açar. Patlangaçlar 5 saniye içinde üstlerine basılmazsa yok olur.

R: Manyak Güçlü Ölüm Roketi! – Jinx’in ateşlediği süper roket harita boyunca yol alırken hasar elde eder. Roket bir rakip şampiyona çarptığında patlayarak ona ve çevredeki rakiplere eksik can değerlerine göre hasar verir.
Jinx; ilerlediği ilk saniye boyunca, vereceği hasar artan bir roket ateşler. Roket ilk rakip şampiyona çarptığında infilak ederek ona 150/200/250 (+50% ek Saldırı Gücü) ila @300/400/500 (+100% ek Saldırı Gücü) Fiziksel Hasar artı eksik can değerinin %25/30/35 kadarına eşdeğer hasar verir. Yakındaki rakipler ilk hasarın %80’i kadar hasar alır.

Bir saldırı gücü taşıyıcı olmasından kaynaklı, daha saldırgan veya daha geriden rakiplerini rahatsız edip, etmeyeceğinize karar vermelisiniz. Buna göre bazı eşyalar alabilirsiniz.  Rakibinize yeterince hasar verdiğinizi anladığınız an özellikle Koruyucu Melek, sizin kurtarıcınız olacaktır, bu nedenden Jinx oynarken biraz daha dikkatli olmalısınız.

Rün ve kabiliyetlerini çok değişken kullanabilirsiniz ancak saldırınızın 21 puanı aldığından emin olun. Geri kalanını rakibinize göre savunma veya işlevsel şekilde dağıtabilirsiniz. Kırmızı rünlerinizi saldırı gücü, sarı rünlerinizi zırh, mavi rünlerinizi büyü direnci ve cevherlerinizi can çalma şeklinde kullanabilirsiniz.

İyi eğlenceler.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu