Oyun Haberleri

Fall Guys oyuncuları Battle Pass sisteminden memnun değil

Geçen hafta Fall Guys, oynaması ücretsiz bir oyun olarak yeniden piyasaya sürüldü ve bunu yaparken oyunu para kazanma ve ilerleme sistemlerini elden geçirdi. Fall Guys hala sezonluk Battle Pass’e sahip, ancak oyuncuları her gün giriş yapmaya teşvik etmek için oyuna günlük, haftalık ve uzun vadeli zorluklar eklendi. Bununla birlikte, Fall Guys oyuncuları yeni ilerleme sistemlerinden bıkmış durumdalar, hatta bazı durumlarda maçları kaybetmenin denemek ve kazanmaktan daha ödüllendirici olduğunu söyleyecek kadar ileri gidildi.

Fall Guys hayranları hüsrana uğradı

Fall Guys oyuncuları Battle Pass sisteminden memnun değil

Sorun, Fall Guys Battle Pass ilerlemesinin artık günlük ve haftalık zorluklar etrafında inşa edilmesi ve standart ilerlemenin zemine nerflenmesi gerçeğinden kaynaklanıyor gibi gözüküyor. Günlük veya haftalık bir mücadeleyi tamamlamanın, oyuncuları Battle Pass boyunca bir veya birden daha fazla seviye ilerletebileceği anlamına geliyor. Ancak Fall Guys oyuncuları bir mücadeleyi tamamlamazlarsa veya mücadelelerini zaten tamamlamışlarsa, o zaman sadece bir ilerleme damlası alıyorlar.

Reddit’teki bir kullanıcı, Fall Guys oyuncularının yeni oynaması ücretsiz sistem altında ne kadar az Battle Pass ilerlemesi kazandığına dikkat çekti. Hold_my_cocoa kullanıcısı Reddit’te yaptığı paylaşım ile birinci, ikinci, üçüncü, dördüncü ve beşinci turlarda kaybederlerse bir maçta ne kadar kazandıklarını ve ayrıca ne zaman bir taç kazandıklarını ilişkilendiriyor. Bu durum Fall Guys hayranlarını hiç memnun etmemiş gibi gözüküyor. İlk rauntta beş kez kaybetmenin 120 puan kazandırması gülünç olsa da kabul edilmesi gereken daha derin bir sorun var.

Oyuncuların nasıl puan kazandığına bakılmaksızın, ister 120 ister 107 veya daha az olsun, ilerlemenin şaşırtıcı derecede yavaş olduğunu görüyoruz. 10. seviyeden 11. seviyeye geçmek yaklaşık 500 puan gerekiyorsa, Fall Guys oyuncularının tek bir seviye kazanmak için beş kez taç kazanmaları gerektiği anlamına geliyor. Alternatif olarak, ilk turda her biri 24 puan olmak üzere 21 kayıp vermeleri gerekiyor. Fall Guys’ın ne yapmaya çalıştığını görmek çok zor değil. Günlük ve haftalık mücadeleler, Battle Pass’te önemli ilerleme sağlarken, uzun süreler boyunca oynanış sağlanmazsa bile, oyunun önceliği, oyuncuların bir veya iki saatliğine bile olsa her gün oyuna girmesini sağlamaktır. Oyuncular bunu yapmazsa, Fall Guys onları ödüllendirmeyecek.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu