EA Vancouver yeni duyurduğu FIFA 12 için geliştirdiği Impact Engine’in son dört yıl içinde seriye yapılmış en büyük ekleme olduğunu bildirdi.
OXM dergisine konuşan oyunun baş tasarımcısı Aaron McHardy yeni motorun geliştirme ekibi için pek çok problemin çözümü olacağını belirtti.
“Motoru gelecek nesil konsollar için tekrardan kurduğumuzdan bu en büyük yenilik oldu. Demek istediğim motoru sıfırdan tekrar yaptık ve bunun sonucunda oyunda da büyük değişiklikler baş gösterdi”
“Bu yıl bizim için pek çok sorunu çözdü yeni motor. Bize daha iyi tutarlılık, daha iyi momentum, daha gerçekçi sonuçlar gibi daha öncesinden bulaşmamaya çalıştığımız çok sorunu hallettik.
“Bu yeni motor sayesinde gelecek için de bir altyapı oluşturmuş olduk.”
EA henüz oyunu resmi olarak duyurmamış olsa da sonbahar gibi tüm platformlara çıkması bekleniyor.