Oyun Haberleri

Final Fantasy 7’nin yeniden yapımında Cloud’un tipi nasıl olacak?

Final Fantasy serisinin 30. yılına özel düzenlenen etkinlikte, Final Fantasy 7 Remake projesi hakkında yeni öğrenme şansı elde etmiştik. Projeye dair yeni ekran görüntüleri yayınlayan geliştirici ekibin başı ve oyunun yönetmeni olan Tetsuya Nomura, Final Fantasy 7’nin ana karakteri olan Cloud‘un tipinin yeniden yapım projesinde değişeceğini belirtti. Yedinci oyunda Cloud’un tipini “salakça görünüyordu” şeklinde tanımlayan geliştiriciler, yeniden yapım projesinde Cloud’u daha doğal göstereceklerini ve tasarımın yedinci oyuna yakın olacağını belirtiyorlar.

Final Fantasy 7 Remake’te Cloud’un tipi nasıl olacak?

Oyunu tamamen baştan yapan Tetsuya Nomura ve ekibinin, oyuncuların karşısına nasıl bir işe ile çıkacaklarını merak ediyorum.Ayrıca geride bıraktığımız günlerde basın ile röportaj yapan yapımcı Yoshinori Kitase ise oyunun yapım sürecinin beklediklerinden iyi gittiğini söyledi. Oynanış mekanikleri tamamen baştan aşağı değiştirilen yeniden yapım projesi, son çıkan Hitman yapımında olduğu gibi partiler halinde yayınlanacağı için oyuncuların kafasında onlarca soru işareti bulunuyor. Geliştiriciler oyunun çıkış tarihini 2018 yılı içerisinde gösterse de, hala kendilerinden net bir tarih alamadık. Yaklaşık 2,5 sene önce duyurulan bu proje umarız yakın zamanda oyuncular ile buluşabilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu