Final Fantasy XV’in yapımını sürdüren ekip bugün resmi Twitter hesabından bir tweet yayınlayarak ‘bugünden itibaren ekipteki insanları tek tek tanıtacağız böylece onları biraz daha iyi tanıyabilirsiniz’ dedi.
From today, we’re going to start introducing more members of the #FFXVDevTeam so you can get to know them a bit more
— Final Fantasy XV (@FFXVEN) 19 Şubat 2016
I’m Sasaki & I work on dungeons. I try to add beauty in scary/dark places when I’m not riding my bike #FFXVDevIntro pic.twitter.com/f2yvwf9rL6
— Final Fantasy XV (@FFXVEN) 19 Şubat 2016
Ekipten tanıttıkları ilk üye Çevre Tasarımcısı Hiromitsu Sasaki. Ne işe yarar bu çevre tasarımcısı dediğinizi duyar gibiyim. Daha özellikli olarak anlatacak olursam, Sasaki-San, Final Fantasy XV’in zindan tasarımlarını yapan abimiz.
“I try to make the dungeons unforgettable experiences so I hope you enjoy going underground in #FFXV!” Sasaki-san
— Final Fantasy XV (@FFXVEN) 19 Şubat 2016
Kendisi ‘Zindanları unutulmaz birer tecrübeye dönüştürmeye çalışıyorum, ve umuyorum ki böylece yeraltına girmek sizin için sıkıcı olmayacak’ diyor.
2月19日、本日もネタを求めて開発内を彷徨う中、ふと目の端に飛び込んできた「NEW MAP!!」の文字。し、新規MAPの情報か!?と思ったら座席表でした~~…。がっかり! #FF15 #FFXV pic.twitter.com/mna4v25wMz
— FINAL FANTASY XV (@FFXVJP) 19 Şubat 2016
Bu bilgilendirici tweetlerin yanında bir de komik bir tweet karşımıza çıkıyor. Yukarıdaki tweette gördüğünüz üzere NEW MAP!! yazıyor. Evet ilk bakışta oyun için yeni bir harita gibi görünüyor ama öyle değilmiş. Tweette de “Bugünün hikayesini hangi üyemizden çıkarsam diye geliştiricilerin arasında geziyordum ki birden gözüme ‘Yeni Harita!!!’ yazısı çarptı. Peki bu oyundan yeni bir harita bilgisi miydi? Bu aslında geliştiricilerin kattaki oturma planının bir haritasıydı. Hayal kırıklığına uğradım!” diyor.
Ekibin resmi bloguna baktığımızda Sasaki-San’ın oyunun zindanları üzerinde çalıştığını görüyoruz. Şöyle ufak bilgiler veriyor bizlere:
– Takım şu anda görsel kaliteyi arttırıyor, ışık ve gölge efektlerini dengeliyor ve yerin pürüzsüzlüğü gibi diğer maddeleri elden geçiriyor.
– Çevreyi güzel, ama aynı zamanda karanlık ve korkutucu yapmaya çalışıyorlarmış ki böylece oyuncu bulunduğu hiçbir mekanı unutamasın.
– Kendileri ayrıca zindanlardaki yürüme yüksekliği ve aşılabilecek eğim açısını ayarlıyor.
– Çoğu oyunda savaşlar düz bir alanda gerçekleşir. Final Fantasy XV’te ise oyun motoru eğimli bölgelere el verişli olduğu için savaşlar birçok kez o bölgelerde de gerçekleşebilecek.