Oyun Haberleri

God of War Ragnarok savaş yetenekleri açıklandı

Gelecek olan yapım ile ilgili içerik detayları bu zamana kadar şaşırtıcı bir biçimde kısıtlıydı. Oyunun çıkış yapacağı Kasım ayına kadarda fazla bir detay gelmesi beklenmiyor. O nedenle oyun için bazı noktalar gizemini korumaya devam edecek. God of War Ragnarok savaş mekanikleri hakkında bazı bilgiler gelmeye başladı.

God of War Ragnarok savaş yetenekleri oldukça geliştirilmiş

God of War için bir oyun fragmanı 2021’de PlayStation Showcase’de yayınlandı ve ondan sonra hem oyun hem de geliştiriciler yapım hakkında sessiz kaldılar. Şimdi ise çok fazla bilgi ve içerik gün yüzüne çıktı diyebiliriz. 2018’in God of War’ındaki mevcut mekaniklere yapılan küçük değişiklikler, savaş sisteminin merkezini oluşturuyor diyebiliriz.

God of War Ragnarok savaş yetenekleri açıklandı

God of War 2018’de yeniden yapılarak, orijinal oyun serisinden önemli bir ölçüde değiştirildi. Uzaklaştırılmış bir kamera bakış açısıyla çok sayıda düşmana ve ikili mücadeleye odaklanmak yerine, oyunculara aynı Resident Evil 4 ve benzeri oyunlar gibi omuz üstü kamera ile aksiyona daha fazla yaklaştırıldı.  Devam oyununda savaş ile ilgili yeni ayrıntılarda şu şekilde, önceki oyundan iki büyük silah olan Leviathan Axe ve Blades of Chaos’us geri döneceği ve işlevlerinin geliştirildiği belirtildi. Üstelik oyunda yer alan kalkanlar oyuncuların savaş stratejilerine göre seçilebilecekleri şekilde dizayn edildi.

Baş Savaş Tasarımcıları Mihir Sheth ve Denny Yeh’e göre, yeni oyun God of War’dan daha ileri gitmek ve hâlihazırda mevcut olanı geliştirmek için tasarlandı. Leviathan Baltası ve Kaos Bıçakları yine temel dövüş sistemimiz olacak.  Bu sefer baltayı geri çağırmak veya elimizde başka silah varken direk baltaya geçmek için kullandığımız üçgen tuşuna Silah İmza Hareketleri adlı bir sistem de getirildi. 

God of War Ragnarok savaş yetenekleri açıklandı

Gelelim savunma sistemlerine, Birisi Cesurluk Kalkanı adıla verilen hızlı savuşturmalara ve harekete odaklanan, diğeri ise Taş Duvar Kalkanı adı verilen daha yavaş tempolu, savunma savaşına odaklanan iki farklı kalkan olacak. Bu iki kalkan aslında Dark Souls serisindeki oyuncuların kullandığı gibi, oyuncuların farklı savaş durumlarına nasıl yaklaşacaklarını belirleyecek. Oyunda bu iki kalkandan daha fazla kalkan olacağı da gelen bilgiler arasında yer alıyor.

Kratos ve Arteus’un kullanabileceği yeni silahların olup olmayacağı ise daha tam bilinmiyor. 2018 yılında çıkan God of War’ın fantastik savaş sistemine bir genişleme, geliştiriciler için doğru bir hareket gibi görünüyor. 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu