God of War’da ana amaca giden birçok alternatif yol bulunacak
God of War’ın önceki oyunlarının oldukça tek düze, hatta bir bakıma arcade tarzı bir yapıya sahip olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz diye düşünüyorum. Bu oyun tarzı zamanına göre her ne kadar güzel olsa da günümüzde artık biraz ‘yavan’ gelmekte olduğu aşikar ve görünüşe göre Santa Monica da bunun farkında.
Oyunun yapımcı yönetmeni Cory Barlog, geçtiğimiz günlerde bir God of War hayranı ile buluştu ve oyuna dair güzel bir sohbet gerçekleştirdi. Ayrıca bu hayran ile oyunun demosunu da oynayan Barlog, hem o sırada hem de daha sonra Twitter’dan yaptığı açıklama ile God of War’da ana amaca giden yolun oldukça çetrefilli olacağını ve oyuncunun bu amaca ulaşmak için kullanabileceği birçok alternatif yolun olduğunu söyledi. Elbette bu yollar farklı bir sona mı ulaşır, yoksa sonda herhangi bir değişiklik olmaz mı, bilemiyoruz.
Oyunun yapımı şu anda oldukça yoğun, ancak güzel bir şekilde ilerliyor. Çünkü Barlog’un da söylediğine göre God of War bu kez öncekilere göre çok daha büyük ve karmaşık bir oyun olacak. Yeni God of War, önümüzdeki sene PlayStation 4’e özel olarak çıkacak.