Gothic II

Mükemmel bir oyun oynamaya hazır olun. Aklıma daha güzel bir şey gelmiyor, bu oyunu gerçekten dönemin en oyunu olmaya aday. Eğer Gothic 1’i oynadıysanız ikinci bölümü daha da çok beyeneceksiniz. Gerçi kötü tarafa geçme şansımız yok am genen de mutlaka oynanması gereken bir oyun.

Notlar:

Chapter One
The Manace

Xardas ile konuştuktuktan sonra, arkanızdaki masadan “heal”şiseni alın. Kuleyin tepesine çıkıp masandan anhatarı alın ve kasayı açarak içindekileri alın. Aşağıya mahzene inip yerdeki paraları toplayın. Dışarıya çıkıp patikayı takip edin, karşımıza hırsız çıkacak, tavsiyem, onunla konuşmamanızdır. Eğer konuşursanız size ya saldıracak ya da tuzağa çekecek. Karar sizin. Eğer döğüşecekseniz teke tek döğüşmeyi tercih edin. Patikadan gitmeye devam edin, birazdan Canthar isimli biriylr karşılacağız. Onunla konuşup geçiş belgesini alın, tabii karşılığında ne istediğini şehrin içinde karşılaştığınız zaman söyleyecek. Belgeyi alıp yolumuza devam edelim.

Khori şehrine geldiğiniz zaman, belgeyi gösterip içeriye girin. Girer girmez Lonthar isimli şövelye yolumuzu kesip bizimle konuşuyor. Xardas’ın vermiş olduğu bilgiyi ulşatırmak için üst seviyeye çıkmamız gerekir. Bunun içinde ya vatandaş olmalıyız ya da orduya katılmalıyız. Karşıda sağdaki merdivenleri çıkıp Lord Andre ile konuşun. Paladin omak istediğinizi söyleyince, bize vatandaş olmamız gerektiğini vurgulayacak. Harbor’a (liman) inin, bara girmeden bir adam giriş için bizden para isteyecek, size saldırmasını sağlayıp yukarı niöbetçilere doğru koşun, nöbetçi onu öldürecek ve biz de rahatça bara girebileceğiz. Barmenle konuşup is istediğinizi söyleyin. Ona normal bir iş aramadığınızı söyleyince gidip Nagur ile konuşmamız gerektiğini söyleyecek. Nagur ile konuştuktuktan sonra Marketpalace’a gidip Baltram ile konuşun. Konuştuktan sonra karşıdaki geçitten çıkın, Maki iel konuşup para karşılığı koruma isteyidikten sonra yola devam edin, biraz ilerde sağdaki merdivenlerden çıkıp sağa devam edin. Akil’in başı dertte, hemen geri gelip Maki konuşun ve yardım gerektiğni söyleyin. Yağmacılar ölünce Akil ile konuşup paketi alın ve Angura getirin. Barın hemen yanındaki gece klübüne girip üst kattaki yatağa yatıp sabah kadar uyuyun. Kalktığınız zaman bara gidip Nagur’dan parayı alın. 

Artık vatandaş olmak için ilk adımlarımızı atmanın vakti geldi,( iş sahibi olmak için en az 3 ustanın onayı gerekiyor) öncelikle girişin solundaki dükyanda bulunan Matteo ile konuşup size yardım etmesini isteyin. Bize yardım etmesi için Gritta isimli kadından 100 gp almamız gerekiyor. Gritta’nın evi Thorben’in dükyanının hemen sağında (köşede). Gritta evin içini temizliyor, onunla konuşup acıklı hayat hikayesini dinledikten sonra ondan borcu olan 100 gp’yi isteyin. Bize parası olmadığını söyleyecek, siz de onu eşyalarını satmakla tehdit edin, o zaman bize parayı verecek. Pararı alıp Matteo’ya getirin. Parayı verdikten sonra ondan ustaların yanında çalışmak için yardım isteyin. Hakkımızda güzel şeyler söyleyeceğini söyleyecek.

Şimdi karşıdaki okcu dükyanına girip Bosper’le konuşun, ondan iş isteyince bizi işe alması için 6 adet kurt derisi isteyecek. Ondan deri soyma yöntemini öğrendikten sonra kasaba dışına çıkıp 6 kurt derisi toplayın ve Bosper’e getirin. Sırada usta Thorben var, Thorben onay için 21 rahipten kutsanmamızı isteyecek. Birncisi Vatras adlı rahip yapacak (insanlara nutuk çeken kişi), ona kimin trafından ve ne için görevlendiğinizi (doğruları) söylemeniz gerek. İkini kişi ise tüccar bölgesindeki Daron adlı bir diğer rahip. Ona da 50 gp verin ve kutsanın. İki kişi tarafından da kutsansıktan sonra gidip Thorben’le konuşun. Ardından demirciyle ile konuşalım. Onay için kendimizi ispatlamamız gerekiyor, bunun için de bir Orc baltası getirmemizi istiyor (heralde şaka ediyor). Fkat şaka değil, yine biz o baltayı iandına bulup getireceğiz. Tücccar meydanındaki kapıdan çıkıp kuzeye yönelin (sol). Biraz ilerleyince çalılıkların arkasında bir mağara göreceksiniz, mağaranın içinde yerde yatan bir Orc baltası var onun alıp demirciye getirin. Artı bir sahibi olabiliriz, ona işe girmek istediğmizi söyleyince bizi hemen işe alacak.

Şimdi gidip Lord Andre ile konuşalım, orduya katılmak istediğiniz söyuleyince sizi orduya alacak. Artıı rahat rahat üst bölgeye çıkabiliriz, üst bölgeye çıkın, karşıdaki bina Lord Hagen’in binas oraya gidip Lord ile konuşun. Evet oldu mu? Lord bize inanmıyor, bizden ispat istiyor.

Ek görev: Chantar sizi şehirde görünce oan olan borcunuzu hatırlatacak ve bizden Sarah’ı tuzağa düşürmemizi isteyecek. Bize kağıt verecek, gidip Sarah ile konuşun eşyalarını gösterdiği ekranda kağıdı onun eşyalarının arasına koyup, sonra Lord Andre’yle konuşup en seçeneği seçin ve onu satın.

Chapter 2
Return The Colony

Öncelikle limana inip Brahim isimli kişiden “land of Khorinis” adlı haritayı satın alın. Şimdi şehrin doğu kesiminden çıkıın, patikayı takip edip “pass” tabelasının gösterdiği yöne geçite doğru gidin. “Prison colony” yönünne sapın (haritanın güneyi) ve ilerleyin, kapıda iki şövalye bekliyor olacak. Onlarla konuşup kapıdan girin. Sağ tarafa ilerleyin kısa bir süre sonra sol tarafta küçük bir yol görecekseiniz ordan girip mağaradan devam edin. Mağaradan çıkıp sağdaki köprüyü geçip ikinci mağaraya girin. Hemen soldan aşağıya inin. Yolunuza çıkan Jergan ile konuştuktan sonra solunuzdaki bataklığa girip sağa ilerleyin. Biraz yüzdükten sonra sol taraftan karaya çıkın, kalenin duvarının dibinde sağa koşmaya başlayın. Birazdan duvarı yıkmış büyük bir mekanızma göreceksiniz, hemen odunun üstüne çıkarak kale duvarlarını tırmanın ve kaleye girin. Herkesle konuşmayı ihmal etmeyin. 

Kapısında iki şövalyenin beklediği binaya girip, Parcival ve Oric ile konuştuktan sonra Gerond ile konuşun. Gorn isimli arkadaşımızın hapiste olduğunu öğreniyoruz. Gerond’a onu serbest bırakmasını söyleyi,nce karşılığında 1000 gp isteyecek. (lockpicking skilini öğrenmiş sayıyorum) Bütün kasaları açıp içindekileri alın (ksaatı açmadan evvel save yapın, yanlış kombinasyonu girdiğniz vakit hemen load yapıp doğrusunu girin), ayrıca mekanızmanın hemen sağındaki mağarada bulacağınız torbanın içinde 250 gp var. Parayı denkleştirdiğinize gidip Geron ile konuşun, ardında Hapishane bekçisi Gerald ile konuşun ve içeriye girin. Gorn sağdaki ikinic mahzende tutuluyor. Onunla konuşup serbest olduğunu söyleyin. 

Artık Gerond’un isparı bize vermesi için bize şart koştuğu görevi yapabiliriz. Bizden 3 madene gidip ordaki Ore durumunu öğrenmemizi isiyor. Bunun için Gerond’un bize verdiği harita işimize yarayacak Haritadaki işaretli yerler madenleri gösteriyor. En alttaki madende Sylvestro’nun notunu bulacağız. İkinci madene gidip Jergan’a Diego’nun nerede olduğunu sorduktan sonra Jareth ile konuşun. Biligi vermeden önce bizden etraftaki dinozorları (snapper) öldürmemizi isteyecek (bütün işleri yapmak için bizi beklemişler, bu kadar da olmaz ki), hepsini öldürdükten sonra gidip konuşun ve bilgiyi alın. Şimdi Diego’ya gidelim, Diego’yu haritada kale ve kulenin arasında kalan nal şeklindeki bölgede bulacaksınız. Onunşa konuştuktan sonra, üçüncü madene doğru yola koyulalım. Madenin içindeki Grimes ile konuşun, bize Marcos’u bulmamız gerektiğni söyleyecek. Karşınızdaki nehire girerek, yüzerek köprüye gelin, gideceğiniz yer köprünün sol alt çarprazındaki küçük ev. Evin hemen arkasındaki mağarada Marcos’u bulacaksınız. Marcos’tan da bilgiyi aldıktan sonra kaleye dönüp Geron ile konuşun, bize ispat belgesini verecek. Geçite geri dönün. 

Chapter 3
Eye Of Innos

Lester ile karşılacağız, bize Xardas ile konuşmamız gerektiğini söyleyecek. Khronois kasabısa gidip Lord Hagen ile konuşalım. Diego yolumuzu kesip bizden onun parasını bulmamızı isteyecek. Kabıl edip Lord Hagen ile konuşmaya gidin. Hagen ile konuştuktan sonra Lutero’dan “speed potion” satın alıp geçide ışınlanın. Diğer bölgeye geçin ve hız ikisirini içerek sağa koşmaya başlayın Orc’ları geçin, göle doğru koşun, torba gölün sol tarafında. Torbayı alıp köye ışınlanıp Diego’ya parasını verin. Digo bize bir kağıt verecek, kağıdı üst kısımdaki Gerbrandt adlı kişiye verin. Şimid limana gidip Lares ile konuşalım. Ona yeni haberleri sorun, Bennet’i hapse atmışlar, onu ordan çıkarmalıyız. Gidip Lord Andre ile konuşun, ona Bennet’i görmek istediğinizi söyleyip, hemen yan taraftaki hapiste tutlan Bennet ile konuşun. Bennet ile konuştuktan sonra gidip Lord Hagen ile Bennet hakkında konuşun. Şahitin Cornelius olduğunu öğreneceğiz, üst kata çıkıp onunla konuşalım. Ona “ı don’t belive you” seçeneğini söyledikten sonra en alttaki “what is it you want” seçeneğini seçip konuşun. Konuşması için 2000 gp isteyecek, parayı verin, bize günlüğünü verecek. Günlüğü okuyup Lord Hagen ile konuşun. Artık şövalye olabiliriz, ona şövalye olmak istediğiniz söyleyin, bizi şövalye yapacak. 

Albertch ile konuşursanınz size “holy light” runesini verecek (combat yolu). Şimdi haritacı Brahim’e gidip “old map” ı satın alın. Bu bir hazine haritası, paranız azalırsa burdaki yere gidip para bulabilirisiniz. Kasabayı doğu kısmından terk edip (tüccar meydanı). Monastry’e gidelim. Köprünün başında bekleyen Jorgan ile konuşup ilerleyin. Milten konuşup anahtarı alıp manastıra gidin. Herkes ile konuştuktan sonra kiliseye girip üç büyük rahiple konuşun. Maalesef “Eye Of Innos” çalınmış, hemen köprüye gidip Jorgen ile konuşun, soodaki nejire atlayıp sola doğru yüzmeye başlayın. Birazda sağ tarafta Tramp isimli sarhoş bir adam göreceksiniz. Sudan çıkıp onunla konuşun, patikayı yukarıya doğru takip edin. Köprüyü geçip patikadan devam edin. Arasıra yolumuza ölü öğrenciler çıkacak, bu doğru yolda olduğumuzu gösterecek. Uzun bir yolculuktan sonra Grimbald ile karşılacağız, onunla konuşun. Ona yaratıları avlaması için yardım edin, ardından kamp ateşinin soluna yönelin. İki kişi bizi bekliyor onları da ezip geçin. Gideceğimiz yer haritadaki büyük Troll şeklinin solundaki küçük yapı. Bütün Seekers’ları öldürüp taşın üzerinden Eye Of Innos’u alın. Manastıra ışınlanıp Pyrokar ile konuşun.

Şimdi kasabaya gidip demirci Harad’tan 2000 gp karşılığı büyülü kılıç satın alın (bu kılıçı almak zorundasınız, oyunu bitirmek için gerekli). Eye Of Innos’u bulduk bulmasına ama kırılmış, onu tamitr etmek lazım. Öncelikle Vatras ile konuşuni ardından hemen Landowners’ın (Mercenaries) bölgesine gidip (haritanın sağındaki büyük çiftlik bölgesinin yanındaki küçük kamp) Bennet ile konuşun, bize Eye Of Innıs’u tamir edebileceğini söyleyecek. Eye of Innos’u alıp kasabaya gşdşn ve Vatras ile konuştuktan sonra manastıra ışınlanıp Pyrokar ile konuşun, ardından Xardas’a ışınlanıp onunla iki kez konuşun. Ardından haritaya bakıp o büyük çiftlik alanına gidin, çiftliğin kuzey tarafına (üst) gidip Sekob’u bulup konuşun. Evini Seekers’lar başmış temizlememizi istiyor, ona yardım edeceğiz, tabii karşılığnda Pyrokar’ın Xardas ile iş birliğini sağlayacak kanıtı kasadan alacağız. Seekers’ları öldürdükten sonra girişin hemen sağındaki kasayı Xardas’ın verdiği anahtar ile açıp Xardas’ın eşyalarını alalım. Sırada 3 adaet Swampweed Bulmak var, evin kuzriyne doğru ilerleyin (haritaya dikkatlice bakacak olursanız Sekob’un evinin üzerinde bir mağara göreceksiniz. Mağaradaki kadından 3 adet Swampweed satın alıp Merecenaries bölgesine gidip Bennet ile konuşun, ondan Eye Of Innos’u isteyin eğer hazır değilse yatıp ertesi gün isteyin. Tamam, şimdi manastıra ışınlanıp Xardas’ın kitabını Pyrokar’a verin. Artık geriye Vatras kaldı, hemen kasabaya ışınlanıp Vatras ile konuşun. Her şey hazır. Eye Of Innos’u bulduğumuz yere geri gidip seremoniye katılalım. Ama önce elinizde 5 adet Lab Water Flask olmasına dikkat edin, eğer yoksa kasabadan satın alın (demircini sağındaki alt geçitin ordaki evde bulabilirsiniz). Seramoninin ardından Eye Of Innos eski gücüe kavuşacak, bu madalyon ile Ejderhalarla konuşabileceğiz. Geçite ardından da kaleye ışınlanın.

Chapter 4
Dragon Hunter

Garond ve Oric ile konuşun, bizden Hosh-Apk’ı öldürmemizi isteyecek. Hosh-Pak’ı kalenini güney tarafındaki küçük tepe (kaleyin duvarını yıkan mekanızmanın dibinde Orc’lar saldırmıyor ,onları oraya çekip öldürebilirsiniz), kaleden çıkın hemen sağ taraftaki köprünün patikasını takip edip tepeye çıkın, Hosh –Pak orda. Onu öldürdükten sonra Gerond ve Oric ile tekrar konuşun. Sırada Ejderha avı var, hazırmısınız. Dikkat etmeniz gereken tek nokta Ejderha’ya yaklşamadan önce Eye Of Innos’u takmak, böylece onlarla konuşabileceğiz. 

Ejderha 1:
Haritayı açın, kalenin batısında bir bataklık göreceksiniz. Gideceğimiz o bataklık (içi). Ejerderha’yı bataklığın güney-batı bölgesinde bulacaksınız. Onunla konuştuktan konuştuktan sonra, öldürüp kalbini aldıktan sonra kalbini alıp kaleye ışınlanın. Hemn sağ taraftaki “alchemist Benc”’i kullanarak Eye Of Innos’u doldurun. Gerond ve Oric ile konuşuarak parayı alıp diğer ejderhanın yerini öğrenin.

Ejderha 2:
İkinci Ejderha’yı kalenini altındaki kırmızılı (yanardağ) bölgede bulacağız. Bunla da konuşup öldürün ve kalbini alın. Kaleye ışınlanın, Eye Of Innos’u doldurup Gerond ve Oric ile konuşun.

Ejderha 3:
Üçüncü Ejderha’ıy haritanın buzlu bölgesininGüney –Batı kesiminde bulacaksınız. Nehire girip oraya kadar yüzün ve sağdan çıkıp köprüden devam edin. Ejderha ile konuştuktan öldürüp kablini alın ve kaleye ışınlanıp Geran ve Oric ile konuşun. 

Ejderha 4:
Son Ejderha’yı haritanın Güney- Doğusunda bulunan kalede bulacağız. Ejderha kulenin en üs kısmında. Hari,taı açtığınız zaman o yönde iki kule göreceksiniz, Ejderha’nın bulunduğu kule suyun içinde olanı değl diğeri. İki Harpy’nin olduğu yere yapının sağında tırmanarak çıkıp sağa devam edin, kaleye girmeyin dıştan ilerleyip tepeye çıkın ve Ejderha ile konuşup onu da öldürün. Kalbini alarak kaleye ışınlanın. 

Bütün Ejderhalar öldüğünüe göre kasabaya gidip, gereksiz eşyaları satıp, gereken malzemeleri alın.

Chapter 5 
Departure

Xardas’a ışınlanıp Lester ile konuşun. Bize Xardas tarafından yazılmış bir not verecek. Notu okuduktan sonra Manastır ışınlanup Pyrokar ile konuşun. Kilisenin sol tarfaındaki kapıdan alt kata inin. Bulduğunuz Ejderha yumurtasını (Ejderhaların birinin hazinelerinin içinde) Neoras’a araştırması için verin. Talamon’u bulup onunla konuşun ve içeriye girin. Kitap sağdaki masnın üsütnde, çıkan notu da okuduktan sonra, karşıdaki sağ lambayı kullanarak gizli geçidi açın. İçeriye girin, ilk sağı es geçip dümdüz ilerleiyin, sağ taraftan gitemeye özen gösterin. Orasında büyük bir sütün ile tek kapısı olan bir oadaya geleceksiniz. Odanın içindeki iskeletleri ve büyücü ruhu öldürün. Arından kapıdan girip yaratıkları öldürün (yanınzda ok olması büyük avantaj olacaktır). Üç yaratığı da öldürdükten sonra Almanac’ı okuyup, masada bulunan herşeyi alın. Aldıklarımızı inceledikten sonra manstırın solundaki kütüphaneye gidin (Manastıra ışınlandığınız zaman Milten yolculuk için katılmak isteyecek, şimdilik onu red edin). Kütüphanedeki “rune table”’ı kullanap gizli yere ışınlanmamızı sağlayan rune’yi yapın (eğer yeterli malzeme yok mesajı alrısanız, kasabaya ışınlanıp, üst kısımdaki Lutero’dan “holy water” satın laın. Yaptığımız runeyi kullanıp gizli yerdeki şövalye giysisini alıp giyin. 

Herşey hazır, gidip Pyrokar ile konuşalım, Tears OF Innıs hakkında konuştuktan sonra, Marduk’un durduğu odaya girip heykeli kullanın (tabii bunu yapmak için kasabadaki büyülü kılıcı almanız ve 5000 gp’ye sahip olmanız gerekmektedir). Böylece çok güçlü bir lıcımız olacak. Geriye sadece yolculuk için bize katılacak olan grubumuzu kurmak kaldı.

İlk iş olarak büyücü Milten’i alın, daha sonra içeri girip Jorgen ile konuşalım, ardından Pyrokar ile konuşalım. Pyrokar Jorgen’i almamız için bizden birşey isteyecek. Xardas’ın kalesindeki yaratıkları öldürmemiz karşılığında Jorgen’in bize katılmasını kabul edecek. Xardas’ın kalesine ışınlanıp bütün yaratıkları öldürdükten sonra burda bekleyen Lester’i de gruba dahil edin. Ardında Manastıra ışınlanıp Pyrokar ile konuşun ve Jorgen’i de gruba alın. Şimdi Kasabaya ışınlanıp Diego ile konuşup onu da gruba alın. Gelmişken Lord Hagen ile konuşun. Hegen’in malikanesindeki Ingmar adlı kişi artık Strengh(güç) imizi çoğaltacak. Limana inin ve Lester’i bulup onu da gruba dahil edin. Şimdi tüccar bölgesindeki kapıdan çıkıp Landowner bölgesine gidin. Krşınıza birkaç Orc çıkacak dikkatli olun. Landowner’in bölgesine girdiğiniz zaman karşıdaki ana binaya girip sağ taraftaki Gorn ilr konuşup onu da gruba alın. 

Yavaş yavaş sonuna geliyoruz, kasabaya ışınlanın, limana inin. Sol tarafa gidip şovalyelerin beklediği gemiye girin. Gemiyi biraz gezdikten sonra inip sağa gidin. Önünüzü Girion adlı şövalye kesecek, onunla konuşup onu da gruba dahil edein. Herşey hazır Manastıra gidip Ejderha yumurtasını verdiğmiz adamadan olışan iksiri alı için. Bekleyenlerle konuşup gemiye girin, sola sapıp merdeivenleri çıkın. Açık olan kapıdan girp kapalı olanını açın ve içeriye girin. 

Chapter 6 
The Halls Of Irdorath

Herkesle konuşun. Girion’a Orc Warlord’lardan aldığınız yüzükleri Girion’a satabilirsiniz. Artık son yolculuğa çıkabilriz, Troll’ün bekeldiği odaya kadar ilerleyin. Sol tarafa çıkıp oadakai bütün Orc’ları öldürüp Orc Colonel’in üzerineden anahtarı alın. Troll’un beklediği kapıdan girin, en soldaki kapıyı açarak Pedro ile konuşun, onu ölüdürmeyin, gemiye götürüp onu sorguya çekin. Konuştuktan sonra tekrar Troll’un olduğu odaya geri dönün. Sol tarfata Orc’ların bulundauğu oaday girip önce sol sonra sağ meşaleyi indirip açılan gizli geçitten geçin. Eye Of Innos’u takıp sağa ilerleyin, karşınıza çıkan Ejderha ile konuşup onu öldürün. Ejerhanın arkasındaki kullere doğru gidin, okunuzu çıkarıp iki kuldeki düğmeyi de vurarak köprünün tamamlanmasını sağlayın. Köprüyü geçip her iki kuleye çıkıp düğmeleri çekin. Yoluna devam edin, soldaki merdivenlerden çıkın, sol odadaki İskelet Lord şovalyeyi ve iskletelri öldürdükten sonra, odanın karşısındaki kapıdan girip masada Eye Of Innos’u doldurun. Ardından Lord’un odasının sağındaki kapıdan girin. Sırada Undead Orc’lar var (isimlerinin undead olduğuna bakmayın, ölüyorlar, ben hepsini öldürdüm. Dendim onayladım). Hepsini öldürün ve açık kapıdan girin. Kapılarla dolu bir odadayız, en soldaki kapıdan başlıyalım. Aşağıya inip Key Master’ı öldürüp üzerinden anahtarı alıp yukarıya ikinci kapıya girin. İki kolu da iki kez inidirin. Biraz önce aşağıya indiğimiz yerdeki demir kapı açılacak, tekrar aşağıya inin, ve koridorun sonundaki duvarda bvulanan düğmeye basın, ortaya çıkan taşı çevirip tekrar mekanızmanın olduğu olduğu odaya girip kolları kullanın (bir kere). Üçüncü oadaya girip merdivenleri çıkıp yie duvardaki düğmelere basın (orta, sağ, sol). Çıkan taşı çevirin. Şimdi sağdaki kapıyı açıp odadaki kolları iki kere kullanıp kapının yanından aşağıya inin. Yien burdaki düğmeye basın, basar basmaz iki zombi ve iki düğme belirecek, zombileri öldürüp ortaya çıkan iki düğmeye de basın. Çıkan taşı oynatın. Tekrar ikinci mekanizma odasına giip kolları kullanıp, yukarıya çıkın. Yien üç düğmeye sıra ile basın (orta, sol, sağ).

Şimdi gidip ortaya çıkan dört sütünün üstündeki dört düğmeye de basın. Orataya çııan beşinci sütünün üsütndeki düğmeye de bsatıktan sonra kapı açılacak. Büyük bir hole geleceğiz, etraftaki Seekers ve holun sonundaki kara büyücüyü öldürün. Büyücünün üstünden anahtarı alın, yan tarfatki oadaların birinde bulacağınız Eye Of Power’ı kullanıp kapıyı açın. Eye Of Innos’u takıp merdivenleri çıkın ve son Ejderha ile konuşun.Gerisini biliyorsunuz.

Herşey bittikten soonra gemiye dönün, yatak odasındaki kaptan ile konuşup bu karanlık mağarayı terk edin.

Exit mobile version