Oyun dünyasının belki de en çok beklenen yapımlarından biri olan Half-Life 3, bizleri uzun, ama çok uzun yıllardır hayallere gömmüş, kimilerimizi depresyona sürüklemiş, kimilerimizi ise adeta komplo teorisyeni yapmış bir yapım.
Her yıl 3-5 defa Half-Life 3 ile ilgili ortaya bazı haberler çıksa da, bunların çoğu soyut kanıtlardan öteye gitmiyor. Bugün ise Half-Life 3 için, yine Valve tarafından hazırlanan SteamVR dosyaları içerisinde, oldukça dikkat çeken dosyalar ortaya çıktı.
SteamVR’ın Performans Aracı içerisinde ortaya çıkan dosyalarda, “hl3” klasörü içerisinde birçok farklı dosya mevcut.
Burada dikkatimizi çeken en önemli dosyalardan biri ise, “npc_quest_citizen.cpp” isimli dosya. Half-Life 3’ün oldukça uzun yıllar boyunca bizleri bekletmesi, Valve’in seri için radikal kararlar vermesine sebep olabilir. Eğer oyun bir gün çıkarsa, Sanal Gerçeklik desteğinin kesin olarak mevcut olacağı söylenebilir. Daha önemlisi ise, oyunun açık dünya bir yapıda gelmesi. Oyuncuların gönlünü almak için oldukça mümkün gözüken bu durum, yukarıda bahsettiğimiz dosya ile güçleniyor. Her ne kadar quest ismi açık dünya veya RPG oyunlarından tanıdık gelse de, oyunun açık dünya bir yapıda geçeceğine dair hiçbir somut delil yok. Bakalım Valve gerçekten Half-Life 3’ü bir gün oyuncular ile buluşturacak mı, zaman içerisinde göreceğiz.
İşte SteamVR’ın performans aracı içerisinden bulunabilen potansiyel Half-Life 3 dosyalarının tamamı:
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga mesharedhl3hl3_vscriptgamesystem.cpp…….VScr iptServerHL3
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga meserverhl3npc_quest_citizen.cpp…CNPC_QuestCi tizen::DisplayDialogString..m_DialogStringDisplayD ropShadow
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga meserverhl3partial_entity_manager.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga meserverhl3procedural_spawn_constraint.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga meserverhl3utllogicconstraintsolver.h
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga meserverhl3procedural_spawn_manager.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga meserverhl3entity_persist.h
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga meserverhl3procedural_spawn_target.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga meserverhl3procedural_spawn_template.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga meserverhl3procedural_spawn_volume.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga meserverhl3procspawn_bias_line.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga meserverhl3procspawn_modifier.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga meserverhl3procspawn_variable.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga mesharedhl3imposter_manager.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga meserverhl3npc_turret_ceiling_pulse.cpp
particles/vortigaunt_fx/vortigaunt_charge_token.vpcf
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga meserverhl3point_quest_goal.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga meserverhl3prop_fixed.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga meserverhl3gravity_vortex_controller.h
#HL3_SpyGrenadeHint1
#HL3_SpyGrenadeHint2
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcga mesharedhl3hl3_vscriptgamesystem.cpp
c:buildslavevrgdc2015_staging_win64buildsrcgameclienthl3c_point_quest_goal
BaseHLBludgeonWeapon
HLSelectFireMachineGun
C_BaseHLPlayer::Schema_VerifyBindingIsRegistered
GameSystemReallocatingFactory@VCHL3VScriptGameSystem
HL3_SpyGrenadeHint¨
gameserverhl3gravity_vortex_controller
gameserverhl3info_quest_dialog
gameserverhl3procedural_spawn_target
gameserverhl3npc_turret_ceiling_pulse
CLASS_PLAYER CLASS_ANTLION CLASS_APCDRIVER CLASS_BARNACLE CLASS_BLOB CLASS_BULLSEYE CLASS_CITIZEN_PASSIVE CLASS_CITIZEN_REBEL CLASS_COMBINE CLASS_COMBINE_GUNSHIP CLASS_COMBINE_HUNTER CLASS_CONSCRIPT CLASS_HEADCRAB CLASS_MANHACK