Oyun Haberleri

Halo 5’in 60 fps’de çalışabilmesi için çözünürlüğü otomatik olarak düşürülecek

Oldukça etkileyici grafikler ile E3 2015’te bomba gibi duyurulan Halo 5’in 60 FPS’de çalışacağının kesinleşmesi, serinin hayranları tarafından sevinçle karşılanmıştı. Ama bugün ortaya çıkan bir detay Halo hayranlarını üzebilecek bilgiler içeriyor.

Gearnuke’ün yaptığı habere göre Halo 5 ilk olarak PlayStation 3’te Wipeout HD isimli oyunda kullanılan “dinamik çözünürlük” ile gelebilir. Bu teknik ile oyun yoğun işlem gücü gerektiren anlarda çözünürlüğü dinamik olarak düşürerek 60 FPS’yi korunabiliyor.

Halo 5 için yayımlanan çoklu oyuncu videosunu Beyond3D’nin piksel sayacı ile takip eden GearNuke, oyunun çözünürlüğünün sık sık 720p’ye düştüğünü, hatta en kötü senaryo olarak 832 x 810’a kadar inebildiğini açıklamış durumda. İşin daha da kötü yanı ise oyun içerisinde yakalanan maksimum çözünürlük 1920×810 olarak karşımıza çıkıyor.

Tabiî ki oyunun şu an için yapım aşamasında olduğunu, dinamik çözünürlüğün yapımcılar tarafından onaylanmadığını ve kesin olmadığını da hatırlatalım. Ama 343 Industries oyunu bu şekilde piyasaya sürerse, oyuncular tarafından oldukça tepki alacağını tahmin etmek güç değil.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu