Gamescom

Heroes of the Storm için Fenix’in kaderi ne olacak?

Gamescom 2015’te dört gözle beklediğimiz şeylerden biri de Blizzard’ın Heroes of the Storm takımıyla yapacağımız röportajdı. “Röportaj” diyince aklınızda böyle çok resmi, diplomatik cevapların verildiği bir ortam canlanmasın ama. Activision/Blizzard’ın VIP salonunda yaptığımız röportaj daha çok sohbet tarzındaydı. Heroes of the Storm Oyun Direktörü Dustin Browder neden takım seviyesi sistemini oyuna eklediklerinden ve diğer tasarım tercihlerinden falan bahsederken konu eninde sonunda fuarda gösterilen üç kahramana geldi: Kharazim (Diablo 3 Monk), Rexxar ve Artanis.

Dustin’in anlattıklarından anladığımız kadarıyla Heroes of the Storm ekibi Artanis’i oyuna eklemeye büyük bir aşkla karar vermiş. Oldukça dayanıklı, sert vuran ancak hareket kabiliyeti sınırlı bir kahraman olacak Artanis’i ballandıra ballandıra dinlerken elime o şahane fırsatın geçtiğini fark ettim ve Starcraft hayranlarının çoğunun merak ettiği o soruyu sordum: “Peki ya Fenix ne olacak?”

Dürüst olayım, doğru düzgün bir cevap alabileceğimden emin değildim. Zira bu soru twitter’dan ve sosyal medyadan sıkça dile getirilen ancak Blizzard’ın inatla cevap vermekten kaçındığı bir konuydu. Ancak beklediğim gibi olmadı ve Dustin gayet samimi, tatmin edici bir cevap verdi: “Fenix bizim de çok sevdiğimiz ve oyunda görmeyi istediğimiz bir karakter. Ancak Fenix’i adam akıllı oyuna aktarmak için bir şekilde tekrar dirilme mekaniğini de karaktere yedirmemiz lazım. E bu ara zaten sürekli o tarz karakterlerle uğraşıyoruz. Mesela Leoric daha yeni çıktı. Onun dışında Diablo’yu yakın zamanda tamamen baştan yeniledik. Sanırım yeniden dirilme mekaniğine sahip karakterlerden biraz uzaklaşmamız lazım. Farklı bir şeylere yönelmemiz lazım. Ama dediğim gibi, Fenix bizim de sıkça telafuz ettiğimiz bir isim. Bize bir 6 ay falan verin… Bir 6 ay sonra tekrar Fenix’i konuşuyor olabiliriz…”

Kısacası, hemen değil belki ancak yakın gelecekte Fenix’i Heroes of the Storm’da görme ihtimalimiz bir hayli yüksek. Üstelik de dirilme mekaniklerinin karakterin bir parçası olduğunu da onaylatmış olduk böylece.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu