iPad’e aşık!

Machinarium’un geliştiricisi Amanita Design, iPad 2’nin rahatlığından oldukça hoşnut. Amanita’dan tasarımcı Jakub Dvorsky özellikle bu konuda yaptığı açıklamalarla kamuoyunun ilgisini çekti.

Dvorsky açıklamalarında, “iPad ilk piyasaya çıktığından beri tabletlerle ilgileniyoruz. Tabletlerin bir oyun cihazı olması düşüncesini seviyorum. Kitaplara ya da dergilere benziyor. İstediğiniz her yerde oynayabiliyorsunuz. Özellikle de rahat koşullarda.” diyor.

Amanita’nın iOS’a olan sevgisi, iPhone 4’e uzanmıyor. İlk iPad’in de küçük hafızası nedeniyle Machinarium’un bu tablete gelmeyeceğini belirtiyorlar. iPhone 4’e gelmeme nedeni ise oyunun yakınlaştırma özelliği olmadan oynanamayacağı.

Machinarium’un da yakın zamanda Playstation 3 için piyasaya çıkması bekleniyor.

Exit mobile version