İşte Xbox 360’ın yeni grafik teknolojisi
Geçtiğimzi günlerde id Software’in kurucusu ve Wolfenstein 3D, Doom, Quake ve serilerinin yaratıcısı John Carmack Xbox’ın gerek grafikleri ile gerekse o konsola oyun geliştirme konusunda yaptığı açıklamalar ile Microsoft’un konsolunu övmüştü.
İşte firmada bu sözlerin üzerine daha baskın bir etki yaratmak adına Xbox 360 için geliştirdiği yeni teknolojiyi tanıttı.
Mega Meshes adını verdiği yeni teknoloji Xbox 360 için tessellation (mozaikleme) desteği, poligon sayısında artış ve detay seviyesi yükselmesini sağlıyor.
Bu yeni teknolojiyi destekleyen ilk oyun Lionhead’in Project Milo adlı teknoloji demosu.
Lionhead’in baş programcısı Ben Sugden GDC 2011’de yaptığı sunumda katılımcılara bir sunum ile bu devrimsel teknolojiyi tanıttı.
Acaba John Carmack yaptığı açıklamalar sırasında bu teknolojiyi detaylı olarak biliyor muydu?
İşte Mega Meshes’ın GDC 2011 videosu