Oyun Haberleri

Killzone 2 ayrıntı konusunda iddialı





Guerrilla Games’in Killzone 2’si ve Bungee’nin Halo: Reach’inin görsel karşılaştırması yapıldı ve hangisi daha iyi anlaşıldı.



Killzone 2 deki karakterlerden Rico’ya kafa yapısı açısından bakıldığında 4600 poligona sahip, Killzone 1 de bu sayı 1800 poligona ulaşmıştı.



Bungee’nin gelecek olan Halo: Reach için gelen bilgilere ve yapılan yüksek çözünürlükteki testlere göre yine kafa yapısı baz alındığında model 1300 poligona sahip.



Bu iki oyun karşılaştırıldığında Killzone 2’nin Halo: Reach’e göre %72 daha fazla poligon sayısına sahip olduğu gözükmekte. Bu oran sadece kafa yapısı baz alındığında elde edilen sonuç, ancak vücut yapısı modellemesi olarak bakıldığında da bu oranın Killzone açısından yine yüksek çıkacağı belirtiliyor.



Bunların karakter modellemesi üzerine yapılan karşılaştırmalar olduğunu unutmamak da lazım. Killzone’da bildiğiniz gibi karakterler, gerçek kişiler temel alınarak tasarlandı ve bu yüzden aşırı ayrıntılı olması doğal. Ancak Halo sisteminde böyle bir tasarım olmayışı nedeniyle karakterlerde fazla ayrıntıya gereksinim duyulmuyor.


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu